Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Sara - 16 augusti 2016 19:54

Att min kära make blir galen på mig är ju ingen nyhet, varken för mig, honom eller våran omgivning
och rent ärligt så är det ju hans egna val - han gifte sig med mig och ingen tvingade honom ;-)

Idag stod det mjukisbyxor på schemat ihop med städning. Det går inte att skjuta på det hur länge som helst.
Men hur jävla kul är det att städa?
Man plockar, dammar, damsugar, skurar, tvättar, viker och plockar in.
Ändå ser det likadant ut igen efter 5 minuter...
Det är ju inget kul! Man får ju börja om från början hela jävla tiden!
Nae, varför städa idag när jag ändå får göra om det imorgon igen?
Istället blev det lite små fix här hemma, sakerna jag köpte i våras som skulle upp på väggarna kom ÄNTLIGEN upp
Hyllorna som jag har funderat på att flytta blev äntligen flyttade på :-)
Det fina i det hela är att jag påbörjar ett projekt och Koffe får avsluta det :-D
Nu ska bara vapnen i barnens rum upp på väggarna (självklart är det leksaks vapen)
Men det får bli morgondagens projekt, måste hitta flera av dom där spiksakerna...
Smala saker som ser ut som L ;-)
Någon som fattat vad jag menar :-P

Kvällen avslutades med Kaffedejt borta hos moster & morbror ihop med kusin vitamin o Liiiiiam med 5 i :-P

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards