Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Sara - 12 augusti 2016 19:33

Äntligen fredag och början på en 12 dagars ledighet :-)
Det skulle självklart firas så jag gjorde mig till och bakade frallor...
Nej, jag bakade inte för jag köpte skiten på Ica, om alla ska va så jävla duktiga och baka varenda jävla morgon så kommer bagarna vara arbetslösa snart. Och vem faan vill anställa en arbetslös bagare om vi ska vara duktiga och baka själva hela tiden!?

Tillbaka till ämnet:
Tog min påse och åkte hem till svärmor efter jobbet (där finns det alltid kaffe) för lite frukost mys och morgon skitsnack (hade redan babblat av mig med min kollegor på jobbet men var inte riktigt nöjd :-P)
Vi sitter där och små pratar och kommer in på bajs diskussionen, precis ett sånt samtal man vill ha när man äter frukost!
Och min kära svärmor säger:
Ja men jag lägger alltid lite toalettpapper i toaletten innan jag ska bajsa, Det är ju så äckligt när det skvätter upp i stjärnan :-O
Av någon anledning får jag då en bild framför mig när svärmor sitter där och tar i för kung och fosterland och trycker ut en stor jävla bomb! En sån där så det skvätter som vågorna när dom slår mot kajen!
jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta just då...
Nu kommer jag alltid, så fort svärmor går på toaletten, få en bild framför mig när hon sitter och bajsar o det skvätter bajs vatten överallt...
Ska nog aldrig mer gå på toa efter henne :-P


Nu blir det fredagsmys - va sugen jag blev på den där chokladkakan NOT

Av Sara - 12 augusti 2016 00:15

När allt går emot än och man inte orkar mycket mer är det skönt att ha en vän som finns där, lyssnar, stöttar och backar upp än


Älskar att kolla igenom gamla minnen, få se vad man gjort under årens lopp och skrivit på Facebook.
Texten ovan skrev jag för ett år sedan där jag tackade en vän för att hon då fanns där för mig. En fin vänskap som nådde sitt slut precis som allt annat här i livet.
Men jag tycker inte om att vara ett andra hans val och bara duga ibland

Men men man får minnas det fina och glömma det tråkiga

Allting har en mening här i livet

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards