Alla inlägg den 1 december 2008

Av Sara - 1 december 2008 22:52

Visst är det kul att skratta åt andra som gör sig  illa!? Nu menar jag inte dom som gör sig riktigt illa utan dom som går in med foten i tröskeln. Det är något jag kallar humor, jag kom och tänka på det när jag såg en barnstol. Inte vilken barnstol som helst utan en likadan barnstol som svärmor och svärfar har hemma. Den som man alltid sparkar foten i *haha* det gör alltid lika ont men det är ändå alltid lika kul. Eller när folk går in i lykt stolpar, det är också så jävla roligt. Hur många gånger har man inte slagit i armbågen så man får som stötar i hela armen!? Det komiska är att man skrattar lika mycket när man själv gör det eller när någon annan gör det. Jag tycker det är roligast när svärfar gör sig illa, men det är bara för att han är så elak emot mig att Gud straffar honom.

Någon som känner igen sig? 

Visst är det kul att skratta åt andra som gör sig  illa!? Nu menar jag inte dom som gör sig riktigt illa utan dom som går in med foten i tröskeln. Det är något jag kallar humor, jag kom och tänka på det när jag såg en barnstol. Inte vilken barnstol som helst utan en likadan barnstol som svärmor och svärfar har hemma. Den som man alltid sparkar foten i *haha* det gör alltid lika ont men det är ändå alltid lika kul. Eller när folk går in i lykt stolpar, det är också så jävla roligt. Hur många gånger har man inte slagit i armbågen så man får som stötar i hela armen!? Det komiska är att man skrattar lika mycket när man själv gör det eller när någon annan gör det. Jag tycker det är roligast när svärfar gör sig illa, men det är bara för att han är så elak emot mig att Gud straffar honom. Någon som känner igen sig?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards