Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sara - 13 december 2008 22:51

När man vaknar upp med världens huvudvärk, illa mående, hosta och hals ont då ska man inte jobba. Att ringa sig sjuk till jobbet är inget roligt, speciellt inte när man ska jobba dubbel pass. Så jag ringer till Eva och ber henne ta passet själv så jag kan vila upp mig inför passet på Skandia teatern. Idag var det faktiskt kul att jobba, det kändes nästan som vanligt igen. Visst det finns ju lite saker att ordna upp på jobbet men det är ju sånt man får ta hand om längre fram.  Tobbe var jättegullig och hämtade mig idag på jobbet, det  är inte så kul att vänta på bussen en lördag kväll när det är fulla och jobbiga människor på stan. Och eftersom jag alltid lyckas hamna i trubbel så är det ganska skönt när man kan få skjuts hem ibland.


Jag har kommit fram till att Elias och Eric bara lär mig dumma saker och inte tvärtom. Visst det kanske är jag som har lurat i Eric (3år) att man ska ha en piercing i tungan. (Han har ingen men han vill ju ha en likadan som mig) Iallafall Elias är en riktigt liten data Nisse som hittar allt möjligt på datorn, sen visar han det för Eric och tillsammans visar dom det för mig. Vissa saker är jätte roliga andra saker förstår jag inte nöjet i. Senaste saken dom visade mig är en låt som dom tycker är jätte bra.




Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards