Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sara - 11 december 2008 22:37

Idag gjorde jag någonting som jag inte har gjort på länge. Jag satte ner foten och sa ifrån och det kändes bra. Tack mamma för att du hjälpte mig, hade inte du stöttat mig idag så hade jag nog aldrig satt ner foten och sagt ifrån.


Annars så har jag inte gjort så mycket eller jo förresten jag var på Lucia tåg på Cajsas dagis. Det var ganska trevligt, jag menar det är ju inte varje dag som man får chansen att lyssna på en grupp ut klädda dagis barn som sjunger falskt. *haha* Nae det var inte så illa, jag tyckte det var jätte gulligt. Och vad kan man begära egentligen? Det är ju i utbildnings syfte som dom gör det och dom är ju jätte duktiga som faktiskt sjunger på engelska. Så glöm det där jag skrev och fundera istället på vad vi ska göra för att uppfylla min lillasysters önskan: Hon önskar att alla barn på jorden ska få en egen julgran.

Va gullig hon är, ett hjärta av guld.


(Bilder från Lucia tåget kommer upp senare)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards