Alla inlägg den 14 december 2008

Av Sara - 14 december 2008 22:22

När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och alla bakar kakor och har ett väldigt styr.


Idag var det gradering på klubben (JuJutsu), det skulle ordnas kaffe och kaka till föräldrarna som satt tålmodigt och tittade på sina barn som stod på mattan. Det tog sin lilla tid så jag var inte hemma förren 13:30 eller hemma var jag ju inte då heller för jag åkte hem till svärmor och snodde åt mig lite gott kaffe. *Mmm* svärmors kaffe kan man alltid lita på, det kan verkligen få bort huvudvärken.


Mamma och pappa bjöd över oss på middag idag, *Mmm* så gott det är med pappas mat. Nackdelen med mat som man verkligen längtat efter är att man äter sig proppmätt. Pappa gick och la sig efter maten och man såg på mamma att hon ville sätta sig vid stickningen så vi gick över till Tobbe och Tina igen för att hämta lite saker. Tobbe kom hem med lussebullar ifrån klubben så jag och Tina käkade en varsin innan jag och Koffe rörde oss hemåt.

Nu har jag intagit sängen och ska se på en av mina favorit filmer, 10 orsaker att hata dig

Det är en film som man kan se om och om igen, så det blir film, varm choklad. Mys kväll i högsta grad

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards