Alla inlägg den 9 december 2008

Av Sara - 9 december 2008 23:50

Tänk om, det är en liten mening som börjar många gånger i mitt huvud. Oftast dyker det upp i mitt huvud mitt i nätterna när kommer Koffe ligger och sover. Ibland blir det lite läskigt för jag sitter och tänker på saker som jag egentligen inte borde tänka på. Delvis på vart jag hade varit/gjort idag om jag inte hade träffat Koffe eller ännu värre var hade han varit!? Hade inte han och träffats så hade han antagligen inte haft sitt jobb och då hade varken han eller jag suttit här idag. Jag hade antagligen inte ens gått ut gymnasiet då. För det är något jag har att tacka honom för.

Jag tänker också ofta på min pappas bilolycka, vad hade hänt om han inte hade åkt i  väg den där morgonen eller ännu värre vad hade hänt om han hade haft bilbältet på sig!? 

Det här är bara 2 av dom tankar som dyker upp i mitt huvud med jämna mellan rum och dom får mig verkligen att må dåligt. Jag vet att jag inte ska tänka på det för allting är ju egentligen bra. Men ändå kan inte dom två orden som bildar den enkla meningen tänk om sluta dyka upp i mitt huvud.

Tänk om...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards