Alla inlägg under december 2009

Av Sara - 11 december 2009 17:00

Idag är det 3års sen Koffe tog det slutgiltiga beslut på att han och skulle vara tillsammans   

Det var även första gången som han sa: Jag älskar dig till mig

Undra vad som händer ikväll då   

Av Sara - 10 december 2009 20:45

Idag har jag varit hos barnmorskan   

Allting såg jättebra ut (som vanligt)

Ganska skönt och nu börjar det närma sig för fulla muggar

 

Koffe och jag var på Ebbas Lucia tåg

Det var jättemysigt, det komiska var att folk blev som galna och trängdes gärnet bara för att se ett bunt snoriga ungar sjunga falskt!

Nae va elak jag är det är ju ganska kul att se på det.

Det smarta dom hade kommit på var att ha det utomhus!

Det gjorde det hela ännu mysigare

Av Sara - 9 december 2009 20:30

Var barnvakt till mina gudsöner idag

Dom va hemma från dagis och va lite sjuka och då fick jag ställa upp

Eric sov hela tiden medan Edwin och jag busade

Blev en väldigt lugn eftermiddag, när Tina och Tobbe kom hem fick jag lussebullar   

Så jag satt barnvakt i 2timmar för 29,95    Billig barnvakt


Av Sara - 8 december 2009 20:00

Koffe och jag har börjat fundera på vad vår lilla bebis ska heta   

Just nu så heter han/hon Junior. Det är ju eftersom att det är en Junior utav mig och Koffe   

Våra förslag just nu är:

Pojke:

Dominic/Dominiq

Conny

Damien

Lucifer

Flicka:

Pheobe

Martina

Linnea

Mellan namnen är redan klara men det där med tilltalsnamn är inte riktigt lätt att komma på. Det beror ju på hur barnet ser ut.

Någon som har något förslag på namn!?

Ultra 1  

Av Sara - 7 december 2009 20:00

Idag fick jag hem mina nya soffor   

Det blev så himla bra med dom nya sofforna och jag är så glad nu   

Äntligen fick jag mina vilja fram

Det blev mycket bättre i vardagsrummet så nu måste jag rensa och städa ordentligt och sen är allting perfekt inför julen.

 

Frida och Ebba var här och fikade medan pappa Billo, Martin och Koffe kastade dom gamla och hämtade dom nya sofforna

 

Ebba bjöd in mig och Koffe till hennes Lucia firande på torsdag klockan 17 och det ska bli kul  Roligast var att hon frågade själv och rätt ur det tomma intet kom hon på att fråga  Då känner man sig ganska viktig

Av Sara - 6 december 2009 20:00

Betty Boop

  

Av Sara - 5 december 2009 19:45

Idag har det varit stor shopping är hemma    

 

Först köpte vi 2 nya soffor  eller nya soffor är dom ju egentligen inte. Vi köpte dom av min svåger men han hade knappt använt dom.

Det är 2 svarta skinn soffor och det blir perfekt nu när vi ska ha bebis  Nackdelen är ju att vi inte vill att Chili är i dom nya sofforna men på IKEA hittade vi en liten stol till henne    Så nu har hon en alldeles egen stol som ingen annan än hon får sitta/ligga i

Av Sara - 4 december 2009 19:00

Jag gjorde en ganska elak sak idag, jag gick in i min svågers rum utan att invänta svar.
Han hade tjej besök, behöver jag säga mer!?

Det blev ganska pinsamt för henne. Jag asgarva och det gjorde även Ante.
Vi har en ganska stor förmåga att klampa in när den andra har sex så det har blivit som en tävling om vem som kan komma på den andra flest gånger  
Jag vet vi är knäppa men det är kul   

Frida och Ebba va här och fikade med mig och Eric och när dom skulle åka följde vi med till Mc Donalds.
Jag ansåg att Eric inte va sjuk och Ante skulle bjuda på lunch   

Efter lunchen blev det att leta bh:ar men det va omöjligt.

Det gick inte att hitta en ända bh till mig
Jag vill ha med knäppning fram men dom gör inte dom i min storlek   

Daniel kom också till Hageby Centrum så då fixade vi hans bankomat kort och köpte lite nya kläder åt honom
Han behövde det och personalen är så underbar på dressman så det går inte att inte handla när man är där

Nae nu ska jag fortsätta städa  Hatar att städa

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards