Alla inlägg under december 2009

Av Sara - 4 december 2009 09:15

Eric     

Han är iallafall en av dom bästa eftersom jag har 2 stycken   

Han sitter och kollar så snällt på tv medan jag ligger och halv sover på soffan
Frida och Ebba skulle komma förbi och fika så nu måste jag nog resa på mig

Av Sara - 3 december 2009 20:00

Idag skulle jag lämna in ett urinprov men det blev inte riktigt så
Dom ville ha morgon kiss och jag glömde kissa i det där dumma röret   

Så jag tillbringade dagen med Elinor borta på Hageby Centrum

Brände lite av svärfars pengar   

Det var nog bättre än att bränna pappas pengar   

Imorgon ska jag vara barnvakt till Eric, han har ont i magen så det blir inget dagis för honom och inget kissa i rör för mig   

Av Sara - 2 december 2009 22:15

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig


Jag vaknade i morse och fick lust att åka hem till farmor och farfar

Har inte träffat dom på länge och dom har ringt och vill att jag kommer förbi och hämtar ett paket som dom har köpt till Junior


Egentligen så vill jag inte ha någonting till bebisen

innan han/hon kommer men det börjar bli ganska svårt och det kan vara skönt att ha lite saker hemma när det är dags


Läkarbesök

Efter fikan hos farmor och farfar var det dags för ett litet läkarbesök.

Elinor (min brors flickvän) följde med mig som tur var.
Först kom jag inte in direkt utan bara det tog
45minuter.
Sen blev det ultraljud och en liten kurva.
Kurvan tog nästan en timme att göra för den slog ifrån efter 5minuter så hade inte Elinor varit med hade jag troligtvis gått
därifrån   

Men allting såg bra ut och jag ska lämna in ett urinprov imorgon så dom kan göra en odling och se ifall jag blivit av med uringvägsinfektionen.

Av Sara - 1 december 2009 21:15

Då var handlingen avklarad och även lite gardiner blev det framför tv:n   
Det går mycket fortare när man står där och stryker.


Imorgon ska jag träffa en läkare eftersom jag har så ont i äggstockarna.
Så vi får se vad dom säger, tyvärr måste jag åka själv men det är sånt som händer ibland

Av Sara - 1 december 2009 08:45

Koffe är fortfarande hemma från jobbet så jag åker och handlar lite för att slippa honom   
Ja, jag vet att jag ska leva ihop med honom
men det är inte samma sak som att gå bredvid varandra 24timmar om dygnet

Så nu åker jag och handlar sen blir det att stryka gardiner  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards