Alla inlägg under februari 2013

Av Sara - 16 februari 2013 08:24

Sitter med mitt morgonkaffe i högsta hugg och planerar dagen. Bara tanken på allt får mig att vilja spy, det är mycket som ska göras på kort tid. Dessutom är jag ensam med barnen så allting blir lite svårare/stressigare. Skötväskan ska packas, barnen badas och kläs på, Chili ska gå ut och jag ska byta bil med svärfar.
Och nu hällde jag mig varma kaffe i knät men vad gör det om 100 år?
Nu sitter barnen och äter frukost, jag får tjata som en idiot på Conny för att han ska få i sig något, jag skulle också behöva äta något man bara tanken på mat får mig att må illa...
J*vla stress och värre blir det om fel personer ringer nu under förmiddagen...

Av Sara - 14 februari 2013 20:44

Jag har världens bästa Gudbarn Eric gav mig en teckning där det står I Love You på, och av Elias (som jag adopterat som gudbarn) fick jag också en teckning med en björn som håller ett hjärta där det står Bästa Sara på :-)
Av min älskade först födda fick jag också en teckning som jag tyvärr glömde på dagis :-( Lägger ut en bild imorgon på alla fina saker jag fick idag.

Av Sara - 14 februari 2013 09:54

Det är ju inte speciellt svårt att uppnå gränsen på liberokoderna. Nån som behöver lite koder? Tänk vad man kan hitta när man rensar. PLUS att jag har flera oöppnade paket i skåpet. Hmm, vad mer kan man hitta om man rensar!? ;-)
Får ta reda på det efter kafferasten :-P

Av Sara - 13 februari 2013 12:53

Idag stod det städ och små plock på schemat. STOD är rätt ord för här hemma har det inte hänt ett skit.
Istället har jag skjutsat min äldsta syster och handlat lite, vad gör man inte för sin familj!?
Så nu tycker jag att hon kan komma hit och städa klart åt mig ;-)
Drömma kan man ju alltid göra men än så länge så städar inte mina drömmar upp röran här hemma så det är bäst att jag sätter igång. Efter en kopp kaffe ;-)

Av Sara - 13 februari 2013 08:01

Jag har nu 10 minuter på mig att dricka/njuta av en kopp kaffe. Efter min magiska underbara kopp är det dags att börja klä på barnen. 10 minuter över 8 kommer lilla Jossan hit och ska ha sällskap med oss till skolan/dagis.
Sen blir det hem för att små plocka och fixa, känns som om man inte gör annat än att plockar här hemma. Men dagens lista är lika lång som alla andra dagars och idag ska äntligen julgardinerna bytas ut ;-) men nu är klockan åtta
byebye

Av Sara - 12 februari 2013 22:33

Nils har äntligen börjat visa intresse till att äta med bestick. Han försöker och det är huvudsaken :-)

Av Sara - 11 februari 2013 07:59

Har du nånsin haft en dröm som kändes så verklig att du inte visste vad du skulle tro när du vaknade?
Vad skulle du göra om det du trodde var sant, var falskt?
Och om det du trodde var falskt, vart sant?

Av Sara - 9 februari 2013 19:23

Jag förstår inte varför mina barn har så svårt att hålla sig rena. Jag hinner inte mer än tvätta av honom så är han skitig igen... Conny var likadan när han var liten, idag är han lite bättre ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards