Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 11 mars 2009 09:46

Nu sitter jag hemma hos K och jobbar som det står i mina papper. Jag är så jävla less på den här skiten man sitter ju ändå bara av tiden och just nu har jag fått en halv utskällning. Ganska lyckat med tanke på att jag bara har varit här i 46minuter. JIPPI hur ska den här dagen sluta?

Av Sara - 11 mars 2009 06:41

Jag vill sova, men jag kan inte sova. Jag ska snart upp och jobba så det är ingen idé att jag ens lägger mig. Jag tror att jag ger mig ut till Tina för att sno åt mig en kopp kaffe innan jag börjar jobba.

Av Sara - 10 mars 2009 22:36

Vilken bra rubrik det där blev då och det är ju rubriken som gör det hela. Tittar man på en bok som har jättedålig titel så läser man den inte. Men om man boken har en titel som verkar bra och spännande så finns det ju större chans att man köper/lånar boken. Och eftersom jag inte har någon bra titel på det här inlägget så kommer det ju inte bli många som läser det.

Vilket som så har den här tisdag kvällen var ganska lugn. Jag var förbi hemma hos min mormor och morfar för att lämna en liten blomma. Vi satt och snackade lite skit om omvärlden och diskuterade mitt jobb. När klockan började närma sig 17:30 var det dags för mig att gå hem. Inte för att gick hem det var ju träning idag så jag gick raka vägen hem till Tobbe för att sno åt mig lite skjuts till klubben. På klubben skulle jag gå igenom lite kvitton men konstigt nog så var dom inte där Så jag satt och kollade på när dom andra tränade och försökte bara njuta av att se alla andra plågas

Av Sara - 10 mars 2009 16:35

Nu har jag varit på återträff i skolan. Kändes ganska bra fast jag egentligen inte hade någon som helst lust att gå. Som vanligt så var det fullt av skitsnack om om dom som inte var där idag, men det kunde man ju redan räknat ut. Annars så var det som sagt trevligt och maten var god. Tyvärr så blir det ju att man sitter alldeles för länge och tiden räcker inte till som man vill. Man såg på servitris (eleverna) att dom inte riktigt visste hur dom skulle bete sig när vi satt kvar där. Men det blir ju så när man inte träffas så ofta och har lite minnen att prata om. Jag hoppas att det kommer att vi kommer träffas flera gånger för att äta lunch ihop och att vi har mera tid än vad vi hade nu.

Av Sara - 9 mars 2009 21:34

Jag kom på vad jag mer har gjort idag

Jag, Koffe, Ante och Daniel var hemma hos grabbarnas farmor och firade henne Hon fyllde år igår men eftersom jag jobbade då så firades hon inte. Kan bero på att ingen tänker på det om jag inte gör det. Hur skulle dom klara sig utan mig? Ganska bra troligtvis för då skulle dom lära sig att klara sig utan mig Men det behöver dom ju inte göra så därför slipper dom tänka själva

Av Sara - 9 mars 2009 20:33

Jag kommer ihåg att jag började dygnet med att lägga K, sen sov jag ett par timmar för att sedan avsluta jobbet.

När jag kom hem valde jag att ta det lugnt framför tv:n men det varade inte många minuter för dagis ringde runt 10:00 och ville att jag skulle hämta hem Eric som inte mådde bra. Efter det satt jag hemma hos Tina och drack lite kaffe. Sen minns jag inte vad jag har gjort mer idag

Av Sara - 9 mars 2009 02:01

Nu vill herr K sova och jag kan äntligen krypa ner och sova. Har jag tur så sover K hela natten utan några problem och jag kan sova fram till 8 för att sedan göra iordning allting runt omkring innan AL dyker upp för att ta över Det ska bli underbart att få komma hem.

Av Sara - 8 mars 2009 22:30

Nu börjar det bli dags att nanna kudden, det ska bli så skönt när jag får lägga ner huvudet på kudden och snarka så gott. Vem försöker jag egentligen lura!? Alla vet ju att jag har jätte svårt att sova här och det finns ju ingen chans i helvetet att K tänker gå och lägga sig nu. Men som tur är kan jag gå och lägga mig nu och läsa lite ur boken som jag har med mig. Sen får K ringa efter mig när han har tänkt att sova.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards