Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 18 mars 2009 13:55

Fan badet gjorde ju inte saker och ting bättre. Jag blev segare och på köpet fick jag en jobbig huvudvärk Jag kan inte påstå att det är speciellt roligt när man har andra saker inplanerade under dagen. Jag har ett möte ikväll som jag inte har någon lust att gå på. Fast det är jag som har arrangerat det hela så hittar jag ingen lust till det. Jag vet inte vad jag ska göra just nu. Till råga på allting försöker jag planera in en semester för mig själv i slutet av mars men det verkar inte gå så bra Men förhoppningsvis så löser det sig och jag får ordning på allting runt omkring mig.

Av Sara - 18 mars 2009 12:34

Jag kan inte påstå att jag har fått mycket gjort en så länge Men jag har ingen speciell lust att göra någonting. Det är ju ganska typiskt med tanke på att jag hade den lusten igår men hade inte den tiden. Så för att få igång lite energi nu så tänkte jag lägga mig i ett bad. Jag hoppas att jag får tillbaka orken då

Av Sara - 18 mars 2009 11:17

Nu är jag vaken Som jag skrev inatt så blev det en sen morgon det brukar innebära att jag inte orkar göra någon nytta och kommer bara att slöa Men jag tänkte att jag ska försöka göra någon nytta. Jag kan ju titta på tv och sen fika tvätt Bara man hittar dom snabba bitarna och roliga så går allting så mycket fortare och då kan jag skryta med det emot Koffe

Nae nu ska jag iallafall börja med att äta frukost så får vi se hur det blir efter det

Av Sara - 18 mars 2009 01:56

Det blev sent i säng, så här dags brukar jag bara gå och lägga mig när jag jobbar och det beror ju på att K är vaken så länge. Men nu (?) nu är jag ju ledig och kan gå och lägga mig tidigt men det gör jag inte. Jag är inte som alla andra för jag vill gå och lägga mig tidigt för att sedan gå upp skapligt men så lär det inte bli imorgon/idag Nae nu ska jag krypa ner hos Koffe och sova. Det låter ju skönt iallafall

Av Sara - 17 mars 2009 23:10

Jag var lite nyttig förut och städade av i hallen och i badrummet. Dom andra är Koffes städyta Nae jag hann inte med mera, jag skulle möta Tesse på stan så jag stack iväg så fort golven hann torka till. Så jag får nog fortsätta imorgon eller som jag skrev tidigare, låta Koffe ta hand om det.

Av Sara - 17 mars 2009 12:15

Om jag sätter igång att städa så slår jag några flugor i en smäll :

Jag fördriver tiden

Det blir rent och fint

Jag gör någon nytta

Så det är ju bara att slita tag i borsten och sätta igång Jag börjar nog med hallen för den är minst och sen tar jag badrummet. Om jag börjar med att planera upp vad jag ska göra så kanske det går fortare

Av Sara - 17 mars 2009 11:02

Jag tycker inte om när det regnar. Jag tycker inte om när det är kallt. Jag tycker inte om någonting just nu men fråga mig imorgon istället så kanske allting blir mycket bättre

Av Sara - 16 mars 2009 12:16

Jag är fortfarande trött på allting runt omkring mig, jag vill fortfarande rymma härifrån. Men nu har jag snart ett möte som jag måste gå på, sen kanske jag kan rymma iväg!? Det låter lockande, men först ska jag ordna det här mötet sen kanske det blir så att jag rymmer iväg för ett par timmar. Men vart ska jag rymma då? Farmor och farfar, (?) eftersom jag är förkyld så vill jag inte smitta ner dom. Mormor och morfar, (?) vill jag ju inte heller smitta ner. Då finns det bara en plats kvar, ett ställe där det inte finns någon täckning på mobilen, ett ställe som jag alltid kommer kalla för hem.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards