Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 12 mars 2009 05:56

Idioten väckte mig nu, vem fan går upp så här dags på dygnet!? Dom som ska till jobbet kanske men jag är ju redan på jobbet och han har inget jobb att gå till så vad kan han vilja mig nu? Han ville bara vända på sig, så jag lämnade sängen i 10minuter och har nu krypt ner i värmen igen och ska nu försöka somna om.

Av Sara - 12 mars 2009 00:25

Nu har jag äntligen fått K i säng visserligen låg jag redan och sov innan men nu kan jag somna på ett helt annat sätt än att ligga och sova men ändå vara vaken. Någon som fattar vad jag menar? Det är iallafall jobbigt och jag får huvudvärk utav det.

Av Sara - 11 mars 2009 22:16

Jag är dö trött och seg, jag vill bara sova. Men det är för tidigt att gå och lägga mig redan nu. När jag vet att jag måste gå upp om ett par timmar igen för att lägga K. Jag skulle kunna lägga mig på soffan men risken finns ju att jag somnar här med, men det känns ju lite bättre att somna på soffan än att gå och lägga sig i sängen redan. Undra vilket det blir? Sängen eller soffan?

Av Sara - 11 mars 2009 21:40

Ska man donera organ eller ska man begravas som man är? Om jag behöver ett organ exempel ett hjärta så går jag omkring och nästan hoppas på att någon ska dö för att jag ska få ett nytt hjärta. Men om det är tvärtom då? Om det är någon annan som behöver ett hjärta då? Och mitt hjärta passar, jag är ju redan död så vad spelar det då för roll? Självklart ska jag donera det som går att donera. Tänk om ingen skulle donera organ då skulle ju ingen överleva en operation. Det finns människor som donerar blod och utan blod kan man inte genomgå en operation. Så hur gör man egentligen när man kommer till donera sina organ eller någon annans!? Hur ska jag kunna avgöra om någon som jag älskar ska donera sina organ eller inte!?

Av Sara - 11 mars 2009 18:39

Jag har fortfarande tråkigt, det är riktigt tråkigt och jag vet inte vad jag ska hitta på. Gå och handla godis kanske Hmm jag är ju lite sugen faktiskt




Av Sara - 11 mars 2009 17:08

Fy fan vad tråkigt och segt det blev att jobba nu. K fick precis besök av en bekant så dom sitter och dricker grogg tillsammans. Nu hoppas jag att dom inte kommer att sitta och supa hela kvällen, då kan jag lova att jag går hem och skiter i att komma tillbaka. För något jävla supande orkar jag inte med.

Av Sara - 11 mars 2009 14:37

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat, spaghetti med köttfärssås. Nu är jag proppmätt och skulle hemskt gärna ta en tupplur, men det ser ganska illa ut då Fast det förstås jag har ju sovit förut på jobbet så varför skulle jag inte kunna göra det nu? K sitter framför datorn och skriver på sina memoarer så jag skulle ju kunna sova middag (lunch) utan att han märker mig. Om det inte vore för att han kollar mig var femte jävla minut. Så nu vill han att jag ska steka pannkakor, så nu förvann min middags (lunch) sömn

Av Sara - 11 mars 2009 12:12

Fanns det inte ett program som hette så? Eller är jag bara ute och cyklar nu? Vilket som så har jag precis varit på rymmen, jag rymde ifrån K hem till svärmor så jag fick avreagera mig lite och få i mig lite mer kaffe. Mina matlådor stod kvar där så det var min anledning till att gå dit Ibland är det skönt med lite anledningar till att komma härifrån annars blir dagarna så långa. Det blir nog en sväng bort till affären senare, K har inget snus i kylen så jag måste antagligen köpa det. Lagning kallas det men det verkar inte vara någon som bryr sig om den biten när det handlar om att köpa ut till någon som är äldre än en själv

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards