Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 12 mars 2009 23:04

Jag är stolt över varje minut som jag lyckas med och just nu är det 183minuter sen jag rökte sist. Rent ut sagt så mår jag skit bara efter 3timmar. Men det beror antagligen på att jag är hemma hos K och han är inte speciellt snäll utav sig. Det blev ju inte bättre nu när han fick reda på att jag ska försöka sluta röka. Men jag ska bevisa om inte för Nicke så för mig själv att jag kan sluta röka

Av Sara - 12 mars 2009 21:13

En timme och 12 minuter senare och jag är super röksugen. Jävla Nicke som lurar i mig saker. Visst det är inte bra att röka men jag behöver ju nikotin. Och det kommer ju inte bli bättre av att jag jobbbar. Och speciellt inte att jag jobbar hemma hos K. Hur fan ska den här kvällen sluta?

Av Sara - 12 mars 2009 20:01

Vadslagning! Nu har jag slagit vad med Nicke (Koffes arbetskamrat) om jag kan sluta röka eller inte. Han tror inte att jag kan det och jag säger att jag kan det och på så sätt lyckades han ”lura” mig till att säga att jag ska sluta röka. Så nu ska jag sluta röka. Bara så där, vi slog inte vad om något speciellt men det är en princip sak från min sida. Säg aldrig att jag inte kan göra någonting för ger jag mig fan på en sak så är det så. PUNKT SLUT

Av Sara - 12 mars 2009 17:51

Nu är jag tillbaka hemma hos K igen och ska jobba natt. På ett sätt tycker jag om att jobba natt men jag skulle egentligen ha börjat jobba klockan 19 men U kunde inte vara här fram tills dess så jag fick hoppa in tidigare Inget som jag egentligen bryr mig om men nu försvann lite av min tid tillsammans med Koffe så jag får längta efter honom istället

Mat

Av Sara - 12 mars 2009 16:15

Idag fick Koffe och jag chansen att äta tillsammans Men nu tänkte jag gå bort till Tobbe och Tina för att sno åt mig en kopp Kaffe. Det är dags snart att köpa ett nytt paket med tanke på allt kaffe jag snor åt mig hemma hos dom när jag jobbar.

Av Sara - 12 mars 2009 14:00

Nu har jag precis kommit hem ifrån Tina, jag var barnvakt i en halvtimme när hon hämtade Elias på dagis. Självklart så kom hyres bostäder då och skulle kolla på någonting men dom skulle komma tillbaka lite senare istället.

Nu har jag skalat potatis och badat. GUD va skönt det var att ta ett bad. Det var jätte varmt och skummigt Nu tänkte jag kolla alla räkningar som har kommit Sen är det dags att börja med maten innan Koffe kommer hem från jobbet.

Av Sara - 12 mars 2009 11:00

Jag kom ifrån jobbet redan klockan 9 idag Så jag passade på att följa med Tina och Maria på deras morgon promenad. Det var riktigt skönt att komma ut så dags på en promenad. Det kanske man ska göra varje morgon! Eller inte, på morgonen ska man ta det lugnt framför tv:n eller datorn och bara koppla av

Av Sara - 12 mars 2009 08:29

Nu vill jag gå hem, det här 46minuter kvar på mitt pass 31 minuter kvar till U börjar sitt pass och då kan jag börja packa ner mina saker. Jag längtar verkligen, som tur är så ligger K i sängen och sover så jag kan ta det lite lugnt framför tv:n och bara njuta av att allting är lugnt och skönt.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards