Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 13 mars 2009 17:16

Suget som jag hade efter lunchen är borta, jag hade det ett tag men det försvann strax efter att jag valt att ge upp. Så nu sitter jag på golvet i hallen och har fortfarande inte rökt.

Av Sara - 13 mars 2009 17:00

Då har vi precis ätit middag, hemma hos Tobbe och Tina Vi hade planerat in Tacos på samma dag så då valde vi att slå ihop det och äta tillsammas Det innebär att jag slipper stå och laga maten och behöver bara betala lite Det är precis så jag vill ha det, middagen serverad utan något tjafs

Av Sara - 13 mars 2009 13:05

Det är värst efter maten och när jag har druckit kaffe. Då kommer det ett sug som jag aldrig har varit med om tidigare! Under mina år som rökare har jag aldrig varit med om ett sånt starkt sug efter nikotin. Men skam den som ger sig! Än tänker jag inte röka

Av Sara - 13 mars 2009 13:00

Idag har jag umgåtts med Tina och grabbarna. Vi tog en promenad bort till Hageby Centrum för att handla saker till middagen och öl till Koffe Efter all handling gick vi till MC Donalds och åt lite lunch. Ibland är det gott med MC Donalds och ibland smakar det skit, idag smakade det underbart. Men efter maten och kaffet kom begäret tillbaka

Av Sara - 13 mars 2009 08:48

Nu börjar min morgon bli riktigt jobbig. Jag längtar efter en cigarett men SKA avstå för jag ska visa att det går att sluta röka om man bara vill. Det blev ganska jobbigt när M kom till jobbet och luktade rök. JÄVLA skit jag vill ha en cigarett

Av Sara - 13 mars 2009 08:35

Nu slutar jag jobbet om 40 minuter, det ska bli så jävla skönt att få komma hem (ska till Tina). Förhoppningsvis är K inte på så dåligt dag så M får en bra dag. Man kan ju alltid hoppas.

Av Sara - 13 mars 2009 00:16

Nu har jag äntligen fått K i säng, en hel timme tidigare än vanligt Det kan jag lova är riktigt skönt Nu är det bara att hålla tummarna på att han inte vaknar i natt och vill något irriterande jobbigt

Av Sara - 12 mars 2009 23:10

Nu har jag gått och lagt mig. Delvis för att läsa lite ur boken som jag har lånat av Tina men även för att slippa K:s jävla gnäll om att jag ska gå ut och röka- Varför kan jag inte lära mig att man inte ska berätta någonting för honom!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards