Alla inlägg under april 2014

Av Sara - 4 april 2014 08:08

Ny dag med nya tag! Idag var det inte lätt att komma ur sängen, hade jättegärna legat kvar ett tag till men så roligt ska vi inte ha. Grabbarna var underbara i morse och hade inga problem att gå upp tidigare än vanligt.
Nu blir det lite kaffe och vänta på att mr H ska vakna. Inte bara jag som är seg idag ;-)
Ska bli intressant att se hur trött jag kommer vara ikväll efter det här passet. Var ju ett tag sen man jobbade ett sånt här pass, skönt att man kan åka hem ett par timmar sen ;-)

Av Sara - 3 april 2014 21:25

Efter många om och men sover äntligen Nils, Conny har lite mycket lättare att komma till ro. Kvällen har varit helt underbar, egentid med mina prinsar, det var precis vad jag behövde. Min dos av kärlek   

Fick även VÄLDIGT oväntat besök, höll på att sätta i halsen när det ringde på dörren och jag såg vem det var. Även om det bara var ett 45minuters besök blev både jag och grabbarna glada, ibland behövs det så lite för att göra än lycklig/glad.

Nu sitter man här och försöker tagg sig för morgondagens arbetspass, efter jobbet blir det hem och göra sig iordning för utgång. Eller om man bara ska åka hem till en kär vän och dricka lite kaffe och snacka lite skit. Var ett tag sen sist så varför inte passa på när man inte har något direkt inbokat... Får se vad som händer - lördag blir det egentid med Conny, mamma och Cajsa vet inte om det blir reptilmässan eller om vi skulle åka ner på något jippo i stan. Söndag pratades det om fotboll har jag något svagt minne av men det är ju sånt som märks. Saker och ting ändras ganska snabbt numera men om inget annat sägs så innan så blir det fotboll på söndag. En lugn helg var det ja...

 

Av Sara - 3 april 2014 13:43

Nu blev det segt, sista timmen går så jävla långsamt. Finns inget att göra förutom att sitta av tiden och vänta... Vänta som jag är så jävla bra på, eller inte! Dagens arbetsdag har annars varit riktigt bra. Har fått lite positiva besked så nu håller jag tummarna och följer med strömmen och hoppas att allt går vägen... Jag behöver det, lite ljus i mitt liv. Och förhoppningsvis har jag hittat början nu ska jag bara se till att det fortsätter lysa ;-)

Nahe, ta tag i disk och sen börja avsluta det här arbetspasset
Hej så länge

Av Sara - 3 april 2014 10:45

Av Sara - 3 april 2014 06:12

Sakta men säkert vaknar jag till liv, jag tackar "kaffe-guden" för det underbara guldet han skapat. Utan kaffe hade jag nog gått i sömnen eller legat på golvet i fosterställning och snarkat...

Älskar mitt kaffe   


Snart är det dags att åka till jobbet och beta av ett 7-timmars pass. Efter jobbet blir det att stressa hem och "byta" av Koffe så han kan åka och jobba. Vet inte vad grabbarna och jag ska göra i eftermiddag/kväll... Mina kusiner kommer i dag men känner jag dom rätt så har dom fullbokade scheman från morgon till kväll så dom är nog bara dumt att ringa. I annat fall kan man ju alltid ta en tvätt och städ dag här hemma... Det behövs... Fattar inte varför tvätten inte tvättas, hängs, viks och plockas in av sig själv. Verkar inte spela någon roll hur många gånger jag försöker lära den det så verkar det inte fungera    Nae, nu måste jag göra mig iordning så jag inte kommer försent till jobbet - vill ju inte köra för fort och åka på böter...

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards