Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Sara - 2 mars 2014 21:49

Jag vet att du får mig att gå ensam
du lovar mig guld om jag stannar här
jag vet att jag bruka drömma om dig
men jag vill inte ha en annan värld


Helgen lider mot sitt slut, helgen blev inte som jag hade tänkt mig. Men när blir saker det egentligen? Efter att ha varit ifrån varandra nästan hela helgen har jag och min lilla blåfisk legat i sängen och myst hela kvällen    Skönt att ha någon att skeda med ibland som inte har något i baktanke    Dagens bästa kommentar var nog: Jag är inte bakis, jag mår bara inte bra *haha* Nae, idag mådde vi nog inte så bra någon utav oss, sen om det berodde på alkoholen kvällen innan eller om det bara var allmänt dåligt vi mådde behöver vi ju inte gå in på. Jag mådde kanon fram tills innan träningen idag så jag har nog inte varit bakis iallafall    Dags för sängen, imorgon är det dags att ladda upp för en ny vecka med nya äventyr...

 

Av Sara - 2 mars 2014 12:38

Låt oss mista all kontroll
Folk har ändå ingen koll
vi skyndar hem till  mig


Musiken börjar betyda mer och mer. Det jag tänker och känner hittar jag i texterna och kan inte sluta lyssna. Hörde en låt igår, fick bara höra en snutt och nu vill jag ha mera... Vad heter låten då? Bra fråga, puckot stängde av efter ett par sekunder och nu sitter jag här och vill höra den igen men minns ingenting ifrån den...

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards