Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Sara - 19 mars 2014 06:22

Idag gick jag upp med Koffe, brukar inte vilja det då jag har så dåligt morgonhumör men idag kände jag mig utvilad och ville komma igång så fort som möjligt. Så jag smög mig ut i köket, undvek att tända lampor eller göra något som lät alldeles för mycket. Så när jag går förbi barnens sovrum ett par minuter senare inser jag att Conny redan är vaken. Va faan gör han upp klockan 5 på morgonen!? Annars har jag ett helvete att få upp honom 6,45 men nae idag vaknade han ALLDELES för tidigt. Koffe satte igång kaffe medans jag påbörjade dagens träningspass. När Koffe sedan ska åka till jobbet hör jag en bekant röst ifrån barnens rum, nu är Nils också vaken *suck* Aja, han fick vänta så medans jag tog en dusch så han och Conny kröp ner i Nils säng och myste framför smurfarna.

Nu är båda grabbarna vakna och väntar på att få på sig kläder och åka till dagis, om en timme...  Funderar på om man ska ringa M och se ifall han vill träna idag, va ett tag sen jag fick kroppen blå slagen    *haha* Låter ju som om man vore störd när man säger att man vill ha blåmärken på kroppen. Men jag resonerar så här, ju fler blåmärken jag kommer därifrån med ju bättre träningspass var det   


 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards