Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Sara - 25 mars 2014 21:06

In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry
Be happy  


Det går bra nu, pratade med min gamla chef igår om jobb till sommaren. Tyvärr (men kul för henne) så ska hon gå på mammaledighet så alla hennes "ärenden" har gått över till än annan. Så jag fick numret till henne och försökte direkt att få tag på henne, men självklart utan resultat. Men så idag när jag stod i affären plingade det till i min telefon och den nya chefen hade försökt få tag på mig - hon erbjöd mig fem veckors vikariat    Självklart tackade jag genast jag och börjar redan på torsdag! Det var precis vad jag behövde just nu, jobba och tjäna in lite pengar så man kan roa sig ännu mer än vad jag redan gjort    Barnens pappa och jag pratade om att åka ut till kolmårdsskogarna någon dag och våldgästa barnens faster och tvinga med henne till Tropicariumet. Tror grabbarna skulle uppskatta det, det är ett år sen vi var där och då tyckte Conny det var jätte spännande med alla saker. Nils är ju lite större nu så även han har utbyte av det...

Nae, nu är det dags att krypa till sängs och fortsätta hälla i mig mitt te och se till att bli FRISK jag har inte tid att vara sjuk... Måste ju umgås med min nya kärlek också...

 

Av Sara - 25 mars 2014 17:18

En perfekt kärlek, så svår att hitta
Men där var du mitt framför näsan på mig
När jag är ensam känns det som om mitt hjärta ska explodera
Jag har aldrig känt så här förut
Det är svårt att förklara
Ingen annan kommer någonsin att matcha, det finns ingen utmanare
Jag kommer krossa ditt hjärta, gå härifrån
Vad kan jag säga?
Jag är kär i mig själv
Hoppas det är okej

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards