Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Sara - 13 mars 2014 20:28

Barnen sover, Koffe jobbar och frugan är i mitt öra    Nu har vi inte träffats på två dagar, det är lite tråkigt men samtidigt skönt. Dumt att slita ut på relationen    Istället för att träffas sitter vi nu och pratar med varandra, tittar på samma program och diskuterar allt möjligt. Just nu uppdaterar jag henne om hur matchen går och hon verkar riktigt nöjd. Vinner dom ikväll kanske jag får skeda imorgon när jag kommer full och odräglig och ska sova hos henne   

 

Jag skulle vilja krypa ner i sängen men väntar på den där förbannade jävla tvättmaskinen. *blää* hatar den där jävla tvättmaskinen och ännu mera hatar jag diskmaskinen som inte fungerar... Aja, nu ska jag fortsätta vara social med frugan innan det är dags för oss att sova

 

 

Av Sara - 13 mars 2014 15:29

Det blir en dag på stranden...

Ooo vad jag längtar tills jag kan säga den meningen och verkligen mena den

Men tyvärr så är det ganska långt kvar tills dess

Det ska ju tydligen bli kallt i helgen och ev komma snö   

Jag som är så kär i våren...

Bara bita i det sura äpplet och fortsätta se glad ut

Nu väntar alla måsten här hemma...

Det är ju ingen annan som tar hand om tvätten så det är bäst att jag sätter igång

 

 

Av Sara - 13 mars 2014 06:26

I am my own worst enemy
somebody save me from myself
I am my own worst enemy
it's like I'm fighting someone else
I am my own worst enemy


En ny dag med nya tag är här, kaffet är intaget, träning avklarad och allt som hör till. Nu då? Barnen ska vara på dagis om en timme. Conny sover fortfarande och Nils sitter på golvet bredvid mig och leker.

Sitter och funderar på hur länge till jag orkar gå upp så här dags på dygnet... Jag känner mig ju utvilad så det borde ju inte vara några problem och så länge jag orkar så borde det ju inte vara några problem. Däremot så känns det ganska segt nu när jag inte körde pappa på morgonen. Det blev ju en halvtimmes dötid... Kan klockan springa på lite så jag kan lämna barnen på dagis och sen åka iväg och göra det jag ska göra idag. Känner att jag börjar bli väldigt rastlös av mig, det här med vår och energi har verkligen slagit över på mig

Nahe, om man ska kasta på barnen lite kläder, sakta, sakta... Sen blir det att fortsätta lära sig nya saker, plugga teckenspråk och njuta av livet


 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards