Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Sara - 17 mars 2014 16:42

Eller egentligen går det neråt om man ska kolla på vågen! Börjar bli mer och mer nöjd med min viktnedgång. Så här lite som jag väger idag har jag inte gjort på minst åtta år. Jag mår så mycket bättre, det är inte så att jag har bantat utan regelbundet tränat och tänk mig för ett par gånger innan jag stoppar i mig något onyttigt. Beroende på vem jag är med, är jag med frugan och vi är ute och ränner så slinker det ner både det ena och det andra onyttiga   

 

Fick dock ett ordentligt nerslag idag när jag var hos barnmorskan, tydligen får man inte skaffa vilket preventilmedel som helst om man har åderbrock. Så nu måste jag vänta på att en läkare ska ta ett beslut på om jag får eller inte får... Så jävla sjukt, jag vill ha p-plåster och har haft det förut men nu får jag inte det för jag har åderbrock. Ändå hade jag det sist jag hade p-plåster också. Fattar ingenting, sen så förstår jag att barnmorskan inte vill skriva ut det till mig och sedan stå för konsekvenserna (om det blir några) men samtidigt så är det så frustrerande. Nae, besöket hos barnmorskan var inget positivt... På något sätt... Aja, vi får se på torsdag vad farbror dokton kommer fram till - har jag tur får jag som jag vill och har jag otur får jag käka dom där förbannade minskadsexlustpillrena... Tänk att det ska vara så jävla svårt att få ut dom skydd man vill ha och inte ha... Kan man inte bara få en tablett som stoppar upp allt vad mens & ägglossning är!? Ta den tabletten en gång om året och sen är det bra. Jag vill ju trots allt ha något som jag kan skjuta på skiten med. Har ju ingen lust att ha mens när vi ska på bråvallafestivalen... Men med min vanliga tur så har jag säkert det och kommer må skit hela fucking jävla helgen... Nae, nu behöver jag positiva tankar... Dags att mysa med mina prinsar innan det är dags för föräldramöte...


   

Av Sara - 17 mars 2014 07:58

Barnen är på dagis, Koffe jobbar och jag är alldeles ensam hemma. Så JÄVLA skönt! Får man säga så? Nu kan jag äntligen fokusera på mig och mina skolarbeten! Har hamnat efter lite på sistone men det tar jag snabbt igen idag med 100 plugg. Nu är frågan bara om jag ska åka ner till bibloteket eller om jag ska sitta hemma och plugga. Skulle ju behöva lite böcker från bibloteket men det är ju inget kul att åka dit själv... I-lands problem känns det som just nu, kanske ska flörta med Nettiz och se ifall hon vill följa med mig dit och hämta böckerna eller om jag kanske ska ta spårvagnen ner till stan och sätta mig i min ensamhet och plugga... Skulle även behöva skriva ut en jävla massa papper så jag vet VAD det är jag ska plugga om...

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards