Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Sara - 5 mars 2014 13:10

Åka på kryssning med världens mest underbara människa låter ju inte helt fel   

Känns som om jag behöver det just nu, komma iväg och bara supa skallen i bitar   

Nae, men åka iväg på kryssning och ha sjukt kul utan att springa på en massa människor som man känner och sedan ska yttra sig om hur pass full man var och vad man sa/gjorde på kvällen.
Nae, en kryssning med min underbara fina vän är precis vad jag behöver. Längtar redan!

Nu återstår det bara att se när den blir av, förhoppningsvis blir det ganska snart

Det brukar ju inte ta så lång tid från plan till verklighet när vi pratar om saker

Sen får vi ju se vad barnens pappa säger om saken, han kanske vill följa med!?

Men då blir det ju ingen tjej kryssning

Bättre att han sticker iväg med sina kompisar och jag med mina   

En helg där man får vara Sara och ingen annan...

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards