Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Sara - 4 mars 2014 21:55

Har man inget bättre för sig kan man ju alltid ta sig en roadtrip ;-) och umgås med underbara älskade lilla Liiiiiam
Var barnvakt lite mer än en timme och självklart sov han mer eller mindre hela tiden - super lätt unge att vara barnvakt till ;-)
Erbjöd mig att ta honom ett par timmar till så Jörgen och Helen kunde få lite egentid och får till svar av Jörgen:
Timmar? 2,5 minut räcker
*haha* helt klart dagens bästa kommentar ;-)

Tack för lånet av bebis, nu är jag 100% säker på att jag inte vill ha någon egen utan "göra en bebis utan resultat" ;-P

Av Sara - 4 mars 2014 06:47

Idag är en sån där dag som jättegärna får springa iväg samtidigt som jag vill njuta av varje minut.

Idag kommer det bli en jobbig dag, både fysiskt, psykiskt och känslomässigt. Jag vet inte hur jag kommer reagaera eller känna. Det ända jag vill är att finnas där för två av mina närmaste vänner när dom går igenom något tungt och svårt. Det jobbigaste är att jag inte viktigt vet hur jag kommer reagera på något, tänk om jag säger något olämpligt när jag kommer fram!? Typ, någon som har dött?

Nae, så jävla korkad är jag inte... Men någon plumpig kommentar lär jag garanterat lägga

Tur att dom är mina vänner och har förståelse för mig

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards