Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Sara - 26 mars 2014 19:46

  Ingen dag är den andra lik längre. Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet men samtidigt finns det inget som kan chocka mig längre.
Den här dagen har jag fått mig många skratt, men självklart på någon annans bekostnad. Har även försökt hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt, tyvärr så glömde jag bort att hämta saker till mig själv så nu måste jag försöka hinna med det imorgon - kan bli svårt med tanke på att jag jobbar till 14,30 och Koffe måste åka hemifrån 15,00 Har försökt få tag på skolan och tandläkaren utan resultat... Får bli morgondagen/fredagens bekymmer...
Matlådorna för morgondagen är fixade - är super taggad inför att börja jobba imorgon. 5 veckors schema blev det till en början med men förhoppningsvis leder det till mera. Återstår att se...
Ett tack till frugan som följde med som sällskap idag, vad skulle jag göra utan dig!? Älskar dig ibland   Vi måste få tag på den där på coop! JAG VILL HA DEN!!! Måste ringa henne imorgon och flörta in mig något ENORMT! Så hon släpper den till mig så han kan få bli våran maskot   

 

 

Av Sara - 26 mars 2014 14:52

  Mycket ska man höra innan öronen ramlar av... Känner mig ganska stolt över att ha RÄTT också. Även om det är på bekostnad av någon annan. Men det är garanterat ett av dom bästa raggnings sättet jag har stött på... Eller!? Jag fick mig iallafall ett gott skratt och längtar tills klockan blir 15,30 och frugan ringer för att berätta ALLT *haha*

 

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards