Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sara - 11 mars 2014 17:46

  Som om det skulle vara en nyhet! Men nu när vi ändå har det på tal så kan ju alla bara glömma motsatsen   

Barnens pappa jobbar, mina prinsar ser på tv/leker och min älskade fru jobbar (tror jag) om det inte är så att hon är på dejt med någon annan men det spelar ju ingen roll. Vi har ju trots allt ett väldigt öppet förhållande   Börjar se fram emot helgen, även om det är ett par dagar dit så ser jag fram emot en trevlig tjejkväll med människor som jag knappt känner! Hur ska det här sluta!? Vad är det som händer!? Sen när ser jag fram emot en tjejkväll!? Och med folk som jag knappt inte känner!? Nu har jag iallafall löst det med skjuts ut, ta sig hem sen var ett större bekymmer men som tur är bor ju frugan där ute så det blir att skeda med henne. Sen så ska man ju ta sig hem ifrån henne när hon är på jobbet men det får lösas på lördag    Sen så kanske det blir så att vi ska gå ut på kvällen och då blir det ju att åka hem direkt ifrån krogen = inga problem alls! Nytt motto för dagen - det finns inga problem allt går att lösa *haha* Positivt tänkande var det ja! Nae, nu ska jag sluta yra runt här och ta tag i middags disken. Ska bli intressant och se ifall frugan dyker upp ikväll eller inte... I annat fall får jag ta ett varmt skumbad själv   

 

 

 

Av Sara - 11 mars 2014 14:15

Hmm, nu kommer inte frugan bli speciellt glad på mig.

Det ända hon inte ville ha till mat idag var pasta. Och vad står på spisen? Pasta så klart...

Ganska klantigt att glömma bort en sån enkel sak.

Men men, får skylla på att jag har haft mycket i huvudet idag  

Och inte har jag gjort några chokladbollar heller...

Bäst att jag sätter fart så det är klart tills mina prinsar är hemma.

Sen så får vi se om frugan dyker upp idag eller inte nu när det blev pasta till middag...

 

 

Av Sara - 11 mars 2014 07:03

Ny dag med nya tag

Gårdagen ligger bakom oss så nu påbörjar vi ett nytt blad i våra liv!
Den här energin jag har börjar till och med reta upp min älskade lilla pappa   

Fick som kommentar i morse när han ringde: Måste du låta så jävla pigg

Klart jag måste!

Älskar min energi jag har just nu, känner mig så mycket gladare och piggare nu när våren är hos oss!

 

Oj, oj vad klockan sprang iväg!

Måste ju lämna prinsarna på dagis

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards