Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Sara - 3 januari 2009 23:03

Nu ar jag sa javla trott pa maten har nere sa jag skulle kunna do. Jag vill ha riktig svensk mat. Men jag vill inte hem till Sverige egentligen for jag vet om att det ar 10 minus grader och sno hemma. *burr*


Idag har vi varit runt overallt och handlat. Forst gick vi hela strandpromenaden bort till hamnen och sedan tillbaka till restaurangen Tuscany som vi var pa i torsdags. Vi at en 3 ratters middag och sjalvklart drack vi massa alkohol. Efter det gick vi tillbaka in till stan dar jag satte igang att branna pengar. Nar klockan borjade narma sig 3-tiden sa trottnade Koffe sa vi tog en taxi tillbaka till hotellet. Dar fick Koffe sova ett par timmar medan jag solade. Nar klockan blev 17:00 sa vackte jag honom och berattade att jag ville shoppa mera sa da blev det en taxi tillbaka till stan.

Vi handlade:
En handdukstroja och my little ponny till Cajsa

pistoler till Eric och Elias

Dromfangare till Dennis

Mr Bean docka till Daniel

5 sma flaskor med whisky till pappa

 Cigg till morfar och Martin

Vin och cider till Tina

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards