Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Sara - 30 januari 2009 13:47

Koffe tog ju som sagt mitt kort i onsdags men han glömde ta mitt IKEA kort. Det innebar att jag kunde åka till IKEA idag och bränna lite pengar. Det var precis vad jag behövde idag så jag köpte nya kuddar till våran säng (ett måste med tanke på hur gamla våra kuddar är/var) Det är ganska kul att gå på IKEA man får ganska många idéer om hur man skulle vilja möblera hemma. Sen så hittar man ju alltid lite småsaker som man egentligen inte behöver men köper ändå. Den här gången var det egentligen bara sådana köpa men vadå har man shopping förbud så är det lika bra att handla för mycket så det finns en anledning till att få skäll i stället för att få skäll för några ynka kronor. I vilket fall som helst så har jag lyckats bränna pengar idag trots att jag inte får så den här kvällen kommer det sluta med att jag får skäll och Koffe blir lite lätt grinig. Men jag kommer skylla det på honom, för hade inte han gett mig shopping förbud så hade det här aldrig hänt.


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards