Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sara - 8 januari 2009 23:36

Idag har jag precis som alla andra dagar sedan jag kom hem umgåtts med min älskade mamma. Jag måste medge att det är underbart att sitta hemma hos henne och bara njuta av att vara hemma. För mina föräldrars hem kommer alltid att vara mitt hem. Visst!? Iallafall så har jag inte gjort så mycket, jag har prickat av en punkt på min lista som jag har hemma hos mamma (och pappa). Och självklart lyckas tigga till mig lite god lunch.

Allt flyter just nu i mitt liv så snart kommer ett stort bakåt kliv, för så är det ju alltid när allting flyter. Men när den smällen kommer så får jag ta den, duktig som jag är. Eller inte!

Eva och jag var på bio idag och såg Allt flyter den var riktigt bra och rolig, jag rekommenderar den för dom som har samma humor som mig. *hihi*

Nae nu är det dags att krypa till sängs, trots allt i morgon är det en annan dag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards