Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Sara - 11 januari 2009 20:07

inte fått något nyttigt gjort. Visserligen har jag fått ett nytt jobb som jag börjar på tisdag men bortsett från det då? Utan den biten har jag inte gjort något bra/nyttigt. Men det löser sig, året är ju inte slut än och jag kan ju skylla på att jag inte har vant mig vid kylan ännu eller att jag fortfarande längtar tillbaka.

Styrelsemötet som vi hade idag gick bra, jag som inte hade någon lust att gå på mötet idag blev riktigt nöjd. Vi var helt överens och det tog ingen tid att sätta datum. Besök gärna vår hemsida: www.njjk.se

Mamma ska träna imorgon (hon är så duktig) så Cajsa ska sova hos oss idag. Det är smidigare att hon sover här i stället för att jag ska behöva gå upp tidigt imorgon och gå hem till dom för att vara barnvakt. Men det är ju ganska mysigt också när man har en liten i sängen som vill mysa innan hon somnar.

Nu sitter Cajsa i badet så jag ska lägga fram hennes pyjamas innan jag ska ta upp henne, sen får jag hoppas att Cajsa och Koffe inte bråkar allt för mycket ikväll

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards