Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sara - 31 januari 2009 21:08

Va kul det är att jobba, eller inte. Jag har ju som sagt migrän och verkar inte bli av med den. Telefonen går varm om diverse fester som folk vill att man ska följa med på men det är ju inte det lättaste när man både jobbar och har migrän.Dagen har varit relativt lugn och nu är det bara ett par timmar kvar innan man kan gå och lägga sig. Morgon dagen består av ett par timmars jobb (kvar stående timmar från det här dygnet) och ett informations möte på klubben. Men förhoppningsvis så har min huvudvärk försvunnit fram till dess så då kan jag kanske vara mitt pigga glada jag och härja lite på klubbenimorgon.

bra lördag


Av Sara - 31 januari 2009 14:01

Jag hatar att ha migrän och idag är det en migrän dag. Självklart så jobbar man ju den dagen som man har migrän och känner inte för det men jag antar att det är så att vara vuxen. Men förhoppningsvis så blir det en lugn dag så man kan vila lite. Men det är ju sånt som jag märker av om ett par timmar. Hoppas ni får en bra lördag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards