Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Sara - 25 januari 2009 21:08

Idag är det en väldigt speciell dag för mig, det är nämligen min minsta syster Cajsas födelsedag. Idag fyller hon 6år, det är sjukt vad tiden går fort. Det känns som igår när jag var upp på sjukhuset och tittade på henne, hon var sååå liten och sååå söt. Ibland drömmer jag mig tillbaka och önskar att jag kunde få leva om den där tiden, Cajsas första tid i livet. Den tiden var helt underbar, bortsett från min pappas bilolycka men det berättar jag om en annan gång.

Cajsa har blivit så stor på dom här åren och jag vill verkligen minnas dom och eftersom jag verkligen älskar henne så tog jag så mycket kort på henne när hon var liten att mamma blev galen. För så fort hon skulle använda kameran så var minnet fullt.

Tiden går fort när man har roligt, men den går även fort när någon man älskar växer upp. Jag skulle verkligen vilja leva om dom senaste åren med Cajsa. Men eftersom det inte går så nöjer jag mig med att få vara en del av hennes liv och se hur hon växer upp och en dag blir tonåring för att sedan bli vuxen

Cajsa sover

Cajsa ligger och sover (5år)

Cajsa Lucia

Cajsa som Lucia på mammas jobb (5år)

Cajsa leker bebis

Cajsa leker bebis, egentligen la jag henne där men hon var så snäll att hon gick på det ändå (max 1år)

Cajsa fyller årCajsa fyller 1 år, jag i bakgrunden


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards