Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sara - 28 januari 2009 19:23

Jag har ont, jag har ont i kroppsdelar som jag inte ens visste att man kunde ha ont i. Dumma träningsvärk som kommer och skadar mig. Det finns nog ingenting värre än att ha träningsvärk. Samtidigt som det är skönt att ha träningsvärk så gör det ju ont och det blir ju inte bättre av att folk ska dit och klämma bara för att man har träningsvärk. Men eftersom jag har träningsvärk så vet jag ju om att jag har varit duktig och tränat ordentligt för en gångs skull, annars hade jag ju inte haft ont.



Just nu är jag ganska arg och ledsen, Koffe tycker att jag har shoppat för mycket den här veckan så han har tagit mitt kort. Mitt älskade kort som gör mig så lycklig har han tagit. Jag får inte tillbaka det på ett tag så nu kan jag inte shoppa trots att jag är deprimerad. Hur illa är inte det!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards