Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sara - 9 januari 2009 22:13

Fredag kväll och jag ligger hemma i sängen och tittar på Stig Helmer, sällskaps resan. Det är ju så patetiskt att man blir deprimerad. Jag är 20 år och sitter hemma en fredagkväll, hur kommer det här livet att sluta? Pensionär som 30 åring?

Nae nu ska inte jag vara den som är gnällig, det är skönt att ta det lugnt ibland sen att jag alltid lyckas göra det under helgerna kan ju bero på att Koffe jobbar i veckorna och inte orkar med något efter jobbet.

Det var planerat att jag och svärmor (Tina) skulle ha gjort ansikts behandlingar och tagit ett glas vin ikväll men det blir inte alltid som man har planerat så vi fick skjuta på det till någon annan kväll.

Imorgon blir det andra bullar, Ante och Jenny ska komma förbi och äta gott för att sedan umgås lite. Det kan bli riktigt skönt, om Koffe kan sköta sig vill säga. Han brukar få för sig att retas med Jenny och det är inte alltid som det går för sig, men vi får hoppas att morgon dagen blir annorlunda. Om dom kommer vill säga, dom brukar boka av i sista minuten så vi får se.

Annars så har jag varit och handlat idag med min älskade mamma, svärmor och Cajsa. Cajsa sprang omkring överallt och ingenstans medan Tina, mamma och jag gick runt och plockad i våra varor. Efter handlingen var det dags att åka ut till stallet, som tur var lyckades jag få med Daniel. Det var roligare och gick fortare med honom där ute hihi

Nu ska jag fortsätta se filmen, imorgon ska jag till stallet igen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards