Alla inlägg den 14 november 2009

Av Sara - 14 november 2009 23:19

Börjar bli dags att krypa till sängs nu Flört

Vi har pratat om det i ca en timme nu men Koffe ville se klart filmen och jag fastnade i silkroad Skäms

 

Vi tog en sväng bort till Hageby Centrum förut för att inhandla lite pepparkaksdeg till imorgon Glad

Cajsa och jag ska baka pepparkakor och sen blir det lite lek med trolldeg som jag gjorde förut med hjälp av Ellinor på telefon Skäms

 

Nu kom Koffe precis in med Chili från deras kvällspromenad så nu ska vi krypa till sängs och se Wallande - prästen

God Natt

Av Sara - 14 november 2009 20:05

Då var den här dagen snart borta och jag fattar inte riktigt vart den har tagit vägen!

Koffe och jag gick ut (mamma körde oss) hem till mamma för att hämta hem vår lilla tjej. Som vanligt blev hon helt överlycklig ungefär som om vi hade varit borta ett helt år. Vilket som, det blev en kopp kaffe och en massa skit snack med mor medan hon lagade mat Glad

 

Efter fikat gick vi förbi Lasse och Pernilla för att kolla hur lille Roffe mådde. Han har fått halsfluss Rynkar på näsan så nu äter han medicin Förvånad Lagom till vi kom dit så hade dom tänkt gå ut på en promenad så vi följde med dom Glad Det var underbart skönt att promenera i det vackra (grådassiga) höstvädret Tungan ute

 

Väl hemma blev det ett varmt bad medan Koffe diskade Glad Jag har pli på min karl, har du?

Vi hade planerat att fortsätta lana tillsammans med Frasse men det hade inte han tänkt utan kom hit och hämtade datorn. Han var jättekonstig och efter ett tag kom Martin förbi och skulle hjälpa Frasse att bära hem datorn och han var  ännu konstigare Obestämd Varken Koffe eller jag förstod varför men skiter i vilket

 

Nu sitter vi vid varsin datorn och spelar silkroad Glad Nördar jag vet men det är skönt att bara ta det lugnt ibland. Imorgon ska jag vara barnvakt åt Cajsa så jag kan behöva all energi jag kan få då Flört

 

Jag funderade på om hon och jag skulle baka lussekatter men jag förstod mig inte på receptet så det blir inget.

 

Men pepparkakor kanske!?

Av Sara - 14 november 2009 08:45

En kall och kylig lördag morgon och jag är redan uppe!

Oftast brukar en lördag innebära att man kan ligga och dra sig lite extra innan man går upp.

Men kan verkligen njuta av morgonen och det ända vi brukar behöva tänka på är att gå ut med Chili som oftast sover längre än oss på morgonen Obestämd Hon är inte som alla andra Glad Och det är ju ganska bra med tanke på att vi inte heller är som alla andra Glad

Vilket som så är Chili inte hemma utan sover hos sin mormor och morfar inatt Glad Ganska skönt men man saknar henne på morgonen när man vaknar och fryser Flört Då är hon riktigt bra att ha Flört

 

Nae om man ska farma klart lite på facebook (beroende framkallande) och sedan ge sig ut mot mamma för att hämta hem lilla Chili Glad

 

Idag blir det att lana lite silkroad igen Flört Har nyligen slagit igång grabbarnas dator bara min kvar Skrattande

Av Sara - 14 november 2009 01:43

Jaha då var den här dagen slut (fredagen) och det känns skönt

Va nere på stan med Henke och hämtade pappa och Pedda efter att dom har haft en utekväll tillsammans Glad

Dom har varit och sett Dag Vag tillsammans Glad Jag köpte 2biljetter till pappa i farsdag present och då valde han att ta med Pedda och det var kul tyckte jag Glad

 

Annars så har kvällen varit lugn, Jossan och Henke var här och fikade medan Koffe, Frasse och jag försökte komma in på silkroad som 3 andra idioter Tungan ute Och nu när man äntligen kom in (för drygt en timme sen) så är man så pass trött att man önskar att man kunde kasta ut Frasse Tungan ute Nae skämt o sider men det vore skönt att krypa till sängs snart så kan man ju alltid fortsätta nörda imorgon Flört

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards