Alla inlägg den 26 november 2009

Av Sara - 26 november 2009 11:38

Då har Koffe precis åkt tillbaka till jobbet.

Han var hemma en snabbis för att äta lite lunch med mig  

Så nu är det dags för mig att sätta igång med mina sysslor och sen ge mig av mot navestad för att hjälpa svärmor med barnen.

 

Nu börjar jag bli ganska trött igen så vi får se om jag verkligen orkar göra något eller om jag bara ska vila lite  

Av Sara - 26 november 2009 09:17

Idag känner jag mig utvilad. Men jag kan inte riktigt koppla om det är en huvudvärk som ligger och väntar på mig eller inte Obestämd

 

Idag ska jag iväg med Eric och Edwin för att ta vaccinet. Får se hur det går, Tina ska med så jag är mer som ett moraliskt stöd för henne kan man säga.

Inte för att det egentligen är så smart med tanke på hur känslig jag är just nu.

 

Koffe är och kör/gör halkan idag så han skulle komma hem och äta på lunchen  Det kanske blir en snabbis till lunch   om man inte haft urinvägsinfektion

Så någon sån mysig lunch blir det inte.  Men vi får iallafall äta lunch ihop och det är ju mysigt  

 

Så nu måste jag skynda iväg och fixa med min ärenden. Jag måste hinna laga lunch åt Koffe sen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards