Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sara - 15 november 2009 21:24

Det har varit full rulle hela dagen så nu är det dags att koppla av på soffan Glad

Jag är helt slut i hela kroppen så det lär nog bli så att jag somnar där Tungan ute Men det är ganska skönt nu i efterhand när man har fått lite gjort.

 

Pappa hade köpt med sig toblerone hem till mig så jag ska nog ta med den och lägga mig och svulla Glad Känns ganska bra med tanke på att jag nyligen åt pizza och ska man vara "tjockis" ska man vara det ordentligt Flört

 

Koffe lär ju inte flytta sig från datorn så det blir jag och Chili som får myspysa Flört  

  

Av Sara - 15 november 2009 16:07

Jag rensade mina säcker och kastade en hel del skit Glad En del utav kläderna kom jag inte ens ihåg att jag hade så det blev en liten chock när man höll på där.

Det var 5 halv fulla säcker som blev två kasta och en behöll jag Glad

Koffe skakade på huvudet men jag bryr mig inte så värst mycket.

Nu funderar jag på vart mina skor har tagit vägen!?

 

Cajsa och jag lekte med trolldegen så det blev en plåt med lite julsaker som vi ska limma och måla en annan dag Glad

Antagligen nästa gång jag är barnvakt.

 

Jag hade lovat mamma att hjälpa Tesen med badrummet där nere så det gjorde jag Glad

konstigt nog så hjälpte både Tesen och Cajsa till att skura där inne dessvärre tog jag sönder toalett sitsen Obestämd

Så nu måste vi köpa en ny men det får mamma göra imorgon Glad

 

Nae nu ska jag vila lite så får vi se om jag kommer på vart pappa kan ha gömt mina skor...?

Av Sara - 15 november 2009 12:02

Då har vi äntligen bakat klart och ska snart fika Glad Det går lite fortare när man bara har en deg som ligger på 500g istället för fyra stycken som jag brukar ha Obestämd

Men nu vet jag till den årliga bakningen med barnen att det räcker med 2 st eftersom den ena måste vara glutenfri. Och dom tröttnar ju efter ett tag och då får jag stå där själv med hur mycket deg som helst Rynkar på näsan

 

Cajsa tröttnade efter ett 10-tal så jag fick göra dom flesta själv men det hade jag räknat med. Nu ligger hon framför tv:n och väntar på att Koffe ska komma så hon kan börja leka med trolldegen Obestämd

Hur ska den här dagen sluta?

 

Tänkte ge mig på mina säckar med kläder som jag har här och rensa för att se hur mycket skit det är och hur mycket som man kan behålla. Risken är att Koffe stryper mig långsamt Tungan ute

Av Sara - 15 november 2009 09:44

Klockan ringde klockan 7 Rynkar på näsan hade ingen lust att gå upp då så jag ställde om klockan till 8 Glad

Lägger mig till rätta i sängen och blundar, helt plötsligt ringer klockan igen och det var dags att gå upp. Gråter

Varför är det alltid så jobbigt att gå upp på söndagar!?

 

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska vara barnvakt till Cajsa Glad Mamma och Marie ska iväg till söderköping och träffa Carl Jan av någon anledning Obestämd På ett sätt är jag avundsjuk, han kan verkligen sina viner men eftersom jag ändå inte kan provsmaka dom så finns det ingen anledning till att gå dit.

 

Cajsa och jag ska baka pepparkakor Glad och om vi orkar ska vi nog städa hennes rum. Men vi får se hur långt vi kommer med den biten, vi kanske är för "trötta" efter att vi har bakar Flört

 

Nae nu ropar mamma och behöver lite hjälp med hennes make up, skönt det ska bli så fort hon åker så Cajsa och jag kan börja med vårat Flört

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards