Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sara - 25 november 2009 22:07

Dagarna bara springer iväg och snart är det inte  lång tid kvar innan vi har en lite bebis runt oss Glad

Det ska bli riktigt skönt och mysigt att ha en egen liten bebis som bara är min och ingen kan ta honom (eller henne) ifrån mig. Visserligen är det även Koffes bebis men jag tror inte att någon förstår hur länge jag har längtat efter det här.

Jag har sett så många barn komma till världen och sett när dom växt upp och blivit stora.

Jag har verkligen längtat efter den här dagen och det ska bli så underbart!!!

Jag vet att det har kunnat låta tvärtom emellanåt men jag längtar verkligen efter det här barnet.

Nu som först har jag börjat kunna njuta av den här graviditeten Glad det som är jobbigt är att inte Morgan kan vara med oss. Men jag vet att han finns där nånstans och vakar över oss och vårt lilla barn

Av Sara - 25 november 2009 20:15

På fredag ska lilla Cajsa på sitt första skoldisco Glad

Och jag fick äran att shoppa kläderna åt henne Skrattande

Enkelt?

Skulle inte tro det, Cajsa är (för er som inte vet) en väldigt bestämd, bortskämd tjej som alltid får som hon vill. Påminner ganska mycket om mig själv.

Vilket som så vet man aldrig vad hon vill ha i kläd väg eller skor för den vägen. Ena dagen kan hon vela klä sig så och den andra dagen helt tvärtom.

Idag var jag smart och ringde till henne innan och frågade vad hon ville ha för kläder på fredag.

 

- Jag vill ha killkläder men det ska vara till tjejer!

Okej, hur löser man det?

 

Jag tittade på Lindex och H&M men dom hade inga tuffa tröjor så jag gav upp. Men sen kom jag att tänka på Kappahl Glad

Där inne hittade jag ett par jätte snygga/coola tjej byxor men som skulle kunnat vara till en kille om det inte stårr "Punk Girl" på byxorna Flört ett svart linne med något tryck som va riktigt snyggt.

Problemet med fröken Carlsson är att hon lätt skulle kunna ändra sig på fredag och vill ha något helt annat.

Så jag köpte en svart/vit rutig kjol med ett par tights med pärlor längst ner Glad och till det kan hon ha linnet.

 

Cajsa blev överlycklig och jag fick en jättestor kram som värmde ordentligt Skrattande

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards