Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sara - 17 november 2009 21:58

Jag trodde inte att jag skulle göra det men konstigt nog så gjorde jag det.

Jag tror att ända anledningen till att jag gjorde det var för att Cajsa va med och skulle göra det.

Men nu är det gjort så nu kan ingen gnälla på mig längre.

Än så länge har jag inte fått några biverkningar.

Mår lite illa men det tror jag beror på att jag är hungrig så kanske ska äta en bit mat nu Flört

 

Cajsa däremot fick panik när hon såg sprutan så hon började gråta.

Efter ett tag började även jag gråta (är så överkänslig just nu)

Efter många om och men säger Cajsa åt mig att gå där ifrån Förvånad

Efter 5minuter kommer Cajsa ut och har tagit sprutan Skrattande Hon ville överraska mig Glad

Min lilla gullunge, tyckte så synd om henne när hon satt där

Man riktigt såg paniken i hennes ögon och i det här läget kunde jag inte göra något

Men nu har hon tagit vaccinet så nu är det avklarat Glad

Cajsa sover  

(Visst är hon söt när hon sover)


Koffe ska också vaccinera sig men vid ett senare tillfälle kommer han göra det.

Jag tog det beslutet år honom, han är inte i någon riskgrupp men med tanke på att vi ska ha en liten så kan det nog vara bra att vi är säkra för hans/hennes skull.

Av Sara - 17 november 2009 11:15

Vi började märka det här för ett tag sen men tänkte att det bara är en normal 40-års kris

Men nu har det gått för långt och vi överväger att lägga in henne på psyk!

Det är ett ganska svårt val att göra och jag tycker synd om Koffe och han bröder som måste ta det här beslutet.

 

Det hela började när hon bytte jobb:

Tina, Tobbe, Koffe och jag skulle åka och veckohandla när jag poängterade att hennes jacka var smutsig.

I sitt försvar säger hon att den är skitig för att hon jagade Elvis förut!(?)

Självklart blev det världens as garv men sen var det inget mer med det.

Men nu på sistone har det kommit flera saker som handlar om henne och Elivs.

Härom veckan påstod hon att hon och Elvis var ute på promenad. Sen hette det att hon borstade Elvis hår!(?)

För att ingen annan skulle tro hon var galen pratade vi med henne och berättade;

Elvis Presley dog den 16augusti 1977 på Graceland i en hjärtinfarkt på grund av hans långvariga missbruk.

Tina tittar sur och irriterad på oss och svarar: Ame

 

Förstår ni vad vi får stå ut med?

Är det inte dags att man lägger in henne nu (?) och kastar bort nyckeln

 

Senast igår när jag pratade med henne sa hon att hon satt och myste med Elvis!!!

Tina under   Ett kort     

Ser hon inte lite galen ut Tungan ute

A som Tina jobbar har en lite hund som heter Älvis och inte Elvis men ni måste hålla med om att man inte kan hålla sig för garv när någon säger att jag är skitig för att jag jagade Ä(E)lvis förut Tungan ute

Av Sara - 17 november 2009 10:12

Nu sitter jag här lite halv nervös för jag vet fortfarande inte om jag ska vaccinera mig eller inte.

Det har varit så mycket snack om det här att jag inte vet hur jag ska göra längre.

Men nu har jag fått erbjudande (igen) att vaccinera mig och vet inte riktigt vad jag ska göra.

 

Det finns ju ingen som är säker angående biverkningar på gravida

Vad händer egentligen med den lille saken i mig?

Visst, han blir skyddad från svininfluensan men sen då?

Finns det något mer som ingen snackar om!?

 

Jag skulle kunna tänka mig att göra det för att skydda dom som inte får ta vaccinet.

Men först och främst handlar det ju faktiskt om min och framförallt om mitt ofödda barns hälsa.

Koffe är inte till någon hjälp för han svarar bara: Jag tar vaccinet ifall du gör det

Vad är det för stöd?

 

Hur ska man göra egentligen?

Ska man skydda sig eller inte?

 

*haha* det börjar låta som sex nu; ska vi använda kondom eller inte!?

Och sen går man igenom alla för och nack delar.

 

Men vad är för och nack delarna med vaccinet!?

Av Sara - 17 november 2009 10:07

Sen Koffe och jag gifte mig har vårat ofödda barn fått för sig att man ska sparka sin mamma så mycket som möjligt på morgonen för då går hon upp Obestämd

Detta har alltså innebärt att jag inte har fått någon som helst sovmorgon

och suttit här vid datorn redan klockan 7på morgon för jag inte haft något bättre för mig.

 

Men nu har han börjat sova på morgonen Glad

Så jag fick sova till efter 9 och då vaknade jag av mig Glad

Jr sover fortfarande men lär nog vakna snart när jag ska duscha!

 

Jag älskar verkligen när jag får sova på morgonen Skrattande

Speciellt idag när det var såå länge sen jag fick göra det sist!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards