Alla inlägg den 22 november 2009

Av Sara - 22 november 2009 22:30

Då har jag varit iväg med mamma och svärmor och tittat på smink
Det var ganska trevligt att bara umgås med dom två Glad
Det fanns inte så mycket att titta på för min del men däremot så var det lotteri
och jag vann på 2 av mina lotter Glad
Mamma vann på en av sina och sen på sin beställning och svärmor vann på sin beställning

 

Pappa hade gjort vildsvinsbiffar till middag idag så då fick vi dom som blev över till potatisgratängen Glad

eller jag fick inga för Koffe tog beslag på alla och jag fick behålla lövbiffen som mamma hade gjort Glad
Så det slutade med att både Koffe och jag var mätta och belåtna.Skrattande

Av Sara - 22 november 2009 13:00

Då ska jag snart iväg med mamma och svämor.
Men nu har jag hittat lusten till det Glad
Kanske för att mamma va här förut och lämnade potatisgratäng
Så nu slapp jag laga mat eller jag måste steka kött till men det går ju fort iallafall Glad

Av Sara - 22 november 2009 09:30

Ny dag med nya tag
Men egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i sängen igen
Jag är helt slut i hela kroppen
Men som vanligt så är jag så smart att jag bokar in saker istället för att ta det lugnt Obestämd

Idag ska jag iväg med mamma och svämor. Glad
Vi ska på något oriflame skit och glo runt på massa smink
Ganska kul i vanliga fall men inte idag när jag är så trött

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards