Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sara - 24 november 2009 21:41

Man kanske skulle starta ett sånt företag Flört

Tobbe (svärfar) ringde 15:30 och undrade om jag kunde hämta grabbarna på dagis eftersom han skulle bli försenad. Snäll som jag är så skulle jag självkart fixa det Glad 20minuter senare ringer Staffan och undrar ifall jag kan hämta Nora och Gabriella på dagis. Obestämd

Tina hade hämtat barnen på dagis så jag behövde bara vara barnvakt medan Tobbe jobbade över så jag borde ju hinna med allt!(?)

Så jag sprang iväg och hämtade Gabriella och Nora på dagis och lämnade dom hos Ellinor. Lagom tills jag nästan var hemma hos grabbarna så ringde Tobbe.

Han var redan hemma Obestämd

Jag hade stressat helt i onödan men nu fick jag chansen att snacka med Tobbe lite och umgås med barnen tills Koffe kom hem från körskolan Skrattande

 

Så det blev inte mycket gjort här hemma men förhoppningsvis blir det desto mer imorgon kanske Flört

Har ju lite som måste göras; betala räkningar, köpa "disco" kläder till Cajsa. Sen så kan det ju vara bra om fönstren blir tvättade här hemma och dom tvättar sig inte själv direkt. Rynkar på näsan

Så vi får se imorgon vad jag hittar på

Av Sara - 24 november 2009 11:09

Jag är så himla trött på förmiddagarna, förstår inte vart det kommer ifrån.

Förr va jag uppe klockan 7 pigg som en lärka men nu

Nu är jag trött på morgonen och sover till 8-9 sen tar det en timme innan jag vaknar till liv ordentligt.

Varför är jag så trött?

 

Idag tänkte jag försöka göra lite nytta men har inte kommit på vad ännu!

Jag skulle kunna diska, disken försvinner ju inte av sig själv direkt Rynkar på näsan

Men sen skulle det ju inte göra något ifall jag

tvättade fönstren eller drog över med dammsugaren

Men det beror på om jag orkar Flört

Disken är ju ganska viktig men sen har jag den där dumma frågan

vad ska man göra för mat idag då?

 

Koffe jobbar till 16 och sen skulle han till körskolan så det blir sent idag också men då skulle ju jag kunna få lite gjort.

Martin sa att han skulle komma förbi idag så om han gör det skulle jag kunna tvätta fönstren. Vågar inte ställa mig på en pall när ingen är hemma.

 

Vi får se vad jag hittar på idag Flört

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards