Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sara - 16 november 2009 22:38

Har börjat längta väldigt mycket efter min lilla bebisen

Nu är det inte långt kvar (8veckor)

Dom flesta som man känner ska ju ha barn nu vart efter eller en månad efter mig

Varför kan ingen föda samtidigt som mig?

Just nu gör jag inte annat än promenerar så jag tycker att det ska sätta igång snart

Har sammandragningar titt som tätt men mer än så blir det tydligen inte


Ultra 1     

Av Sara - 16 november 2009 20:30

Jag, Koffe och Chili följde med Martin till sjukhuset förut Obestämd

Jag föreslog skogsvägen för den går ju mycket fortare och är kortare än den andra vägen

Självklart fick jag min vilja igenom dessvärre skulle vi gå runt fältet Rynkar på näsan

Som tur är har Martin så dåålig kondis att det slutade med att vi skulle gena ändå över fältet.

Chili blev lite grinig (hon hatar att bli skitig) så Koffe fick hoppa över diket först för att sedan locka henne över.

Chili stod kvar så jag hoppade också över, självklart (stor och klumpig som jag är) fastnade jag i någonting och ramlar. Rakt ner i en vattenpöl på alla fyra. Skäms Koffe hjälper Chili bort men skiter i mig Rynkar på näsan

Martin hoppar straxt efter mig och ramlar nästan själv men i det här fallet över migObestämd

Det kunde gått rikitgt illa

Blöt som jag blev fick jag vänta 20minuter på Martin för att sedan gå blöt hem Rynkar på näsan

Av Sara - 16 november 2009 15:02

Då har man spenderat tid med sin lilla mamma Glad Vi gick på stan och glodde, blev ganska chockad när mamma sa att vi skulle göra det innan hon skulle till läkaren men va fan det är ju bara att ta tillfället iakt när man får chansen Glad

 

Vi hittade inget speciellt så vi åt lite lunch ihop, mamma bjöd Glad eller som jag brukar säga "pappa betalar" Flört

 

Mamma var vilket som duktig hos läkaren så nu ska vi vänta på en remiss ifrån Linköping

så snart ska man dit igen och besöka läkaren med mamma Tungan ute

 

Nae nu ska jag vara lite social med Martin som har hittat hit igen Tungan ute

Av Sara - 16 november 2009 10:24

Försöker hitta informationen om hur man sms/mms bloggar.

Någon som kan hjälpa mig med det?

Av Sara - 16 november 2009 09:35

Ja eller nu är det ju snart lunch men det tar jag inget extra för Flört

Ska snart iväg med mamma till läkaren, måste ju följa med henne för annars går hon inte dit. Hon är värre än en 5åring. Hon har läkar skräck så då får man som dotter (först födda barnet) ställa upp och följa med henne. Eftersom hon alltid tagit hand om mig och följt med mig till läkaren (gör än idag om jag ber henne) så tycker jag att det är min plikt att ta hand om henne.

Dessutom då får Tesen, Dennis och Cajsa ta han om henne när hon blir gammal och grinig Tungan ute

 

Kan informera alla intresserade att sammandragningarna kom ifatt mig när jag kom hem igår kväll så man ska nog ta det lite lugnt framöver så man inte ploppar ut en liten bebis snart. Men det är skönt att rensa och städa när man får det suget och det har jag ju just nu så då är det ju bättre att jag håller på tycker jag Flört

Har dessvärre fortfarande ganska ont neråt till men nu biter vi ihop och visar att vi är en riktig Carlsson. Jag menar Steiner Tungan ute

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards