Alla inlägg den 18 november 2009

Av Sara - 18 november 2009 19:00

Jag misslyckades, fattar inte hur jag kunde förlora när jag va så säker på att jag skulle få den.

Men men jag gick upp till 105 000 kronor men han gick över mig Rynkar på näsan

Men det visade sig att det var en bilfirma som budade över mig hela tiden och då är det klart att det finns lite mer pengar än vad jag hade.

Nästa gång då jävlar ska jag vinna annars kommer jag aldrig till IKEA innan jul

Av Sara - 18 november 2009 14:45

Då har Elias också vaccinerat sig och det gick bra Glad

Elias  

Han gjorde en lite min men efter ett tag tjatade han bara om att han ville tillbaka till frita Rynkar på näsan

Jag som trodde att han skulle vilja vara hemma och umgås lite med mig. Men tji fick jag för frita är tydligare mycket roligare än tjocka nanny Rynkar på näsan

 

Men vi fick lite tid innan vaccinationen eftersom jag hämtade honom en timme innan så vi åkte ner på stan och fikade Glad

 

Nu är jag hemma hos svärmor och svärfar och ska snart börja buda på bilen som svärfar vill ha Glad

Innan det är dags tänkte jag lägga mig och kolla på den nya tingeling filmen Glad

Känner att jag saknar min Cajsa, henne kan man ligga och mysa med och titta på film efter film. Undra om man ska hämta henne tidigare någon dag i veckan och ta en mysdag!(?)

Jag och Cajsa  

Av Sara - 18 november 2009 11:16

Ska snart gå iväg och hämta Elias så han och jag kan gå iväg för att ta sprutan.

Efter det ska jag sitta och bevaka en bil som svärfar vill att jag ska lägga bud på Obestämd

Det är lite spänning i det hela för bilen ligger just nu på 80500kr och jag får gå max upp till 100000 Glad

Alla som känner mig vet att jag älskar att bränna pengar men just nu är det extra nervöst eftersom det inte är mina pengar och det är ett ganska viktigt köp. Men men det kommer gå bra Skrattande

 

Sen har vi Elias och hans spruta Obestämd

Tydligen så är han sprut rädd och jag är överkänsligObestämd

Hur ska det här sluta?

Av Sara - 18 november 2009 09:28

Va som sagt och vaccinera mig igår eftermiddag men har inte fått några biverkningar Glad

Än så länge iallafall så det är bara att hålla tummarna.

Jag vet inte hur det är med Cajsa, trodde mamma skulle ringa mig på morgonen för att kolla läget men har inte hört ett ord ifrån henne Rynkar på näsan

 

Ska hämta Elias på 6års klockan 12 för att gå och ta sprutan. Jag hoppas att han inte är sprut rädd för då kommer jag bryta ihop. Nae det kommer jag nog inte att det blev som det blev igår med Cajsa beror nog på att hon och jag har sånna speciella band till varandra.

 

Undra om jag kommer få samma band till mitt egna barn eller om det bara är till Cajsa!(?)

Cajsa kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta men det är ju efter allt hon och jag har gått igenom tillsammans. Min lilla ängel Oskyldig

  

Cajsa i kyrkan

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards