Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Sara - 1 augusti 2013 16:49

Men det är precis vad jag vill göra, lägga mig ner och gråta
Gråta för att jag är så trött
Gråta för att jag är ledsen
Gråta för att jag inte orkar mer
Gråta för att jag blir så less på folk som bara gnäller och beklagar sig men inte gör något åt det
Jag tror att det är det som är jobbigast, folk som kan utan problem göra något åt deras "problem"
Det finns enkla lösningar men ändå väljer din att gnälla om saken
Bara tycka synd om sig själva när det finns dom som har det värre...

Gråt inte över spilld mjölk, den kan vara rutten

Av Sara - 1 augusti 2013 06:09

Usch, fy och blää!
Jag är så j*vla trött!
Sängen var varm och skön, sängen var så underbar! Sängen, där hade jag hellre varit kvar än åkt till jobbet...
Men alla måste vi jobba och idag är det min tur.
Hade nog varit mer laddad om det inte vore för att Nils vaknade 23igår kväll och inte somnade om igen förrän efter 02 nån gång. Hade ju varit skönt att få sova ett par timmar till men livet som små barns förälder är inte alltid så lätt...
Men nu ska det bli skönt att jobba lite, få en paus ifrån verkligheten

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards