Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Sara - 14 augusti 2013 19:44

Efter en kort lekdejt inne hos grannen ligger nu barnen sina sängar. Jag känner mig lyckligt lottad, efter tandborstning, tvättning och blöjfix är det bara att lägga in dom så somnar dom av sig själva. Det underlättar ganska mycket för mig när jag är ensam så mycket på kvällarna, jag får ganska mycket egentid och hinner fixa iordning det som behöver fixas.

Svärmor & svärfar var här med två kartonger kläder till Conny så det ska plockas upp och läggas in i garderoben PLUS att glasen jag har beställt ÄNTLIGEN kommit så dom ska också plockas upp och ställas på sin plats! Kartongerna i vardagsrummet börjar ta slut så snart är det dags att åka till förrådet och hämta dom andra kartongerna. Snart börjar det se ut som ett hem här hemma igen    Stackars Koffe blir galen på allt jag handlar hem, men han vet ju hur jag funkar. När jag mår dåligt shoppar jag och den senaste månaden har ju inte riktigt varit min månad så tyvärr har det blivit en hel del shoppande... Men men, förhoppningsvis blir det bättre snart och då kan man börja leva ett normalt liv igen   

Om livet någonsin blir bra igen...

Av Sara - 14 augusti 2013 17:01

Kärlek & Respekt

Ska det vara så jävla svårt?


Mina föräldrar har alltid lärt mig och mina syskon att respekt är inget man bara får, det är något man förtjänar. Självklart har jag respekt för äldre, grundrespekten. Men för att få min fulla respekt måste man förtjäna den. Behandla andra så som du själv vill bli behandlad! Vad är problemet?

Det går till en gräns, när man kliver över gränsen fär man ansvara för sina egna handlingar

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards