Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Sara - 18 augusti 2013 22:27

Har ingen ork alls att göra ett j*vla skit! Försöker ta mig in i duschen men benen vill inte bära. Hungrig är jag också, eller så är jag bara sugen på något... Frågan är bara vad!? Självklart något som jag inte har hemma... Och nu insåg jag att affären är stängd så det kunde jag ju det glömma... Duscha och sen lägga sig och sova... Vrål hungrig... Fast nu ljuger jag för egentligen är jag bara sugen på något. Brist på sysselsättning säger min mamma...
Skulle ju även kunna ha lite sex med barnens pappa, vi tänkte ju skaffa en till unge så det är ju lika bra att vi ligger i och försöker, helst vill vi ha en liten dotter den 31 februari så vi har ju lite tid på oss eller inte
Nae men en dusch, sex och sen sova låter ju bra... Ganska dumt att ha sex efter duschen, risken för att bli svettig och kladdig är ju ganska stor... Får ändra om ordningen lite...
Duscha, skicka karln till nån öppen mack för att köpa något gott, snaska i mig det och sen sova :-)
Bra planering...

Titta in senare för eventuella uppdateringar...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards