Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Sara - 15 augusti 2013 20:54

Huvudvärken kom igår kväll och har fortfarande inte gett sig av

Så nu ger jag upp!

Barnen ligger i sina sängar och jag tänker göra detsamma, fast i min säng   

Får se när barnens pappa kommer hem...

Antagligen när jag snarkar som bäst

Av Sara - 15 augusti 2013 19:10

Det är inte lätt när det är svårt!

Försöker få ordning här hemma, men det är lättare sagt än gjort. Jag ställde mig och vek undan lite tvätt förut i samma veva jag klev ut ur rummet tyckte Nils att det var en bra idé att använda den nyvikta tvätten som klätterställning vilket slutade med ren tvätt över HELA golvet *suck* Han är ÖVERALLT och ingenstans, klättrar på allt och ingenting. Conny sitter snällt i sitt rum och tittar på tv, varför kan inte båda vara lugna samtidigt!? Förut när Nils var lugn så var Conny mellan golv och tak... Jag säger då det, barn är ett mysterium för sig själv...

Men nu ska jag fortsätta försöka få ordning här hemma, vem vet den här gången kanske jag hinner få undan lite mera tvätt, eller så tar jag tag i disken och fixar i köket där barnen Nils inte kan förstöra lika mycket...

Av Sara - 15 augusti 2013 09:42

Idag är en sån där dag när jag hellre hade legat hemma och sovit
Huvudvärk deluxe + illa mående är ingen bra kombination, ibland måste man lyssna på sin kropp... Tyvärr gjorde jag inte det idag utan tog mig iväg till jobbet och kämpar mig igenom den här dagen...
Ca 5 timmar kvar och sen får man åka hem... Nu snackar dom om att vi ska åka in till stan och gå på promenad *suck*
Snälla huvudvärk försvinn!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards