Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Sara - 25 augusti 2013 19:05

När jag känner mig ensam och en lojalvän är svår att hitta.

När jag är fångad och monstrena i mitt huvud blir bara fler och fler
När mina förhoppningar och drömmar är långt långt borta och jag känner att jag inte orkar mera...

 

Om jag hoppar, tar du emot mig??
Flyger iväg med mig mitt i natten?
Om jag kraschar och faller sönder, kan du laga mig då?


Av Sara - 25 augusti 2013 09:34

En helt ny dag med helt nya historier att lägga på minnet! Här hemma började dagen 07:03 då tyckte Nils att det var dags att gå upp och en annan har ju inget direkt val så det var bara att kämpa sig ur sängen.

Som tur var luktade det kaffe i hela lägenheten, barnens underbara pappa hade satt på det innan han åkte så jag la mig på soffan och njöt i goda ro.

Straxt efter 8:00 vaknade Conny och straxt där på kom tant Nettiz förbi för en morgonkaffe och stöld av Cykel.

Nu är frukosten avklarad (ni ser ju vad fin Nils är efter frukosten), Nils har badat och väntar på kläder. Idag styr vi kosen mot barnens farmor och farfar, jag ska lämna tillbaka deras bil efter gårdagens taxikörning och barnen får leka av sig ett par timmar innan deras far kommer hem från jobbet!

I eftermiddag blir det småplock och hårklippning här hemma, nya garderoben är på plats så den ska fyllas med kläder    

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards