Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Sara - 22 augusti 2013 20:22

Jag ska bara... Standard meningen innan man ska göra något man egentligen inte har någon lust med... Ikväll säger jag den meningen ganska mycket men tyvärr måste jag nog bita i det sura äpplet snart och ta tag i dom tråkiga sakerna. Snett bredvid mig ligger kommunikations boken och väntar på att bli bläddrar i, i köket väntar disken på mig och i tvättmaskinen väntar tvätten på att bli hängd, har en hög med räkningar också som behöver gås igenom... Men jag gör allt jag kan för att slippa göra det... Just nu funderar jag på om jag inte ska sätta mig och glo lite på blocket för att se om det KANSKE finns något där som jag KANSKE behöver... Disken måste jag ju ta hand om, tvätten också... Boken kan jag ju ta som kvällsläsning, det sätter sig bättre då har jag lärt mig

Är ju lite nervös inför morgondagens besök hos djävulen också, men Nettiz och Marcus hämtar mig efteråt så den biten är ju iallafall lös... Nu skulle jag ju gärna slippa själva besöket också men det antar jag att jag inte gör... Eller?

Nae om man skulle slå ett öga på blocket och sen ta hand om disken...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards