Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Sara - 1 juli 2014 23:12

Ta det lugnt var det ja...
Men alla som känner mig vet att jag inte kan ta det lugnt ;-)
Så nu sitter jag hemma hos min mistress och dricker lite kaffe :-)
Den rätta drycken så här dags på dygnet ;-)

Blev att hämta en påse med leksaker från partyt jag var på i början av juni
*mysigt*

Av Sara - 1 juli 2014 21:44

Efter att ha vilat upp oss (festat i tre dagar) var det nu dags att göra något med våra underbara prinsar
Så det blev en road trip till High Chaparral
Barnen älskade det och var överallt och ingenstans
Barnens farmor, farfar och farbröder var också med så det blev ordentligt med drag/fart på det :-)

När vi står där i "Mexico" i deras lilla fina kyrka förnyade jag och Koffe våra löften :-D
Det blev en enkel och lugn cermoni med våra närmaste
Nils sov under vigseln så vårt ända vittne var egentligen prästen...
Våran äldsta gudson Eric ;-)
Så jag tror inte att det räknas *Haha*

Nu är vi äntligen hemma efter en underbar dags utflykt
Nu blir det att halv sova på soffan tills man hittar ork att resa på sig och lägga sig i soffan

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards