Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Sara - 17 juli 2014 23:03

En bild säger mer än tusen ord så jag hoppas att den här bilden ger er en bild av min kväll
Inte?
Okej okej jag kan berätta lite snabbt ;-)


Kusin vitamin och drängfaan kom över när jag precis hade lagt barnen
Trött som faan och inte alls på humör för gäster men va faan, det fick gå
Dom hade med sig lite gott att dricka och äta så vi slog oss ner på gården och satte igång att njuta av en varsin kall
Efter ett par klunkar var fnittret igång och vi showade på
Eller nja, inte drängfaan!
Han satt mest och idiot förklarade oss
Det många fler klunkar och massa fnitter
Klockan sprang på (jävla klocka) och det var dags för dom att gå hem
En annan ska ju jobba imorgon :-(

Hade ju lovat att köra hem kusin vitamin och det fick KANON!
Ännu mera fnitter och en suckande Jörgen, förlåt jag menar drängfaan ;-)

Nu ska en annan sova, hoppas ni fattar något av inlägget
Det är svårt att få ner ord på kvällens händelser men jag hade kul och det ärhuvudsaken;-)

Good night sweetheart

Av Sara - 17 juli 2014 08:09

Nu börjar bägaren rinna över
Nu vill jag att den här veckan ska ta slut så jag kan börja jobba hos mr H igen...
Där är det bara honom jag har att ta hand om och ingen annan
Nog för att jag är hennes assistent men är det meningen att jag ska behöva plocka upp efter hennes vuxna barn också!?
Att min arbetskamrat ska lämna kvar allt jobb till mig bara för att hon är tillsammans med hennes son!?

Nu har jag gjort allt som min arbetskamrat skulle ha gjort igår
Barnvakt var det ja jobba som va

Av Sara - 17 juli 2014 05:55

Usch och fy, fy och blä
Jag vill inte, hade hellre legat kvar i sängen, myst ner mig under täcket och legat där hela dagen
Men plikten kallar
Två dagar kvar sen tar jag mamma ledigt en vecka :-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards